Limited 2016: merk & model bekend!

Nee, het voordeel van seniliteit.

2 likes

Oranje vind ik mooi maar ik zie ipv gebrushed blauw graag een echt donkerblauwe wijzerplaat (van bijvoorbeeld de Oris Aquis date).

2 likes

Nummer 1 vind ik ook de mooisteā€¦

Is een werk in uitvoering :smiley:
Heb wel wat in mijn hoofd zitten. Echter wil ik zeker zijn van mijn stuk en ik wissel vaak van gedachten.

Zit je even een weekendje in Duitsland op een beursā€¦ heb je gewoon een halve dag nodig om in dit topic weer bij te zijn :sunglasses:

Ik heb de ontwerpen van dialstatic nog even bekeken en ik kan zeggen dat mij dit zeer kan bekoren.
Ik wil nog even een paar subtiele aanpassingen laten zien die mij het vermelden waard lijken.

Als eerste de grijze.

Het oranje heb ik iets meer naar het rood getrokken, komt naar mijn idee iets krachtiger over.
En ik heb tot bolletje 16 gekleurd, dit heb ik als suggestie gelezen in dit topic en kan inderdaad een subtiele verwijzing naar 2016 zijn.

Dan de Blauwe versie.

Wederom het oranje iets meer naar rood.
En het blauw iets meer naar blauw-grijs, dit vond ik iets teveel blauw-paars

Ik twijfel nog een beetje over de gekleurde minuten markeringen (stippen), maar het zou voor mij geen spelbreker zijn.

Al met al ben ik, en in denk het hele team blij met alle ideeƫn en suggesties die hier gegeven zijn. :thumbsup:

9 likes

Als de blauw grijze van jou ook in de nummering word meegenomen, dan kies ik deze! Dat blauwe is super mooi! Petje af!

2 likes

Nr. 14 Ć .u.b.

Idd raar dat deze optie niet besproken wordt. Waarom niet, zijn er geen gegadigden voor de donkerblauwe en dan standaart witte accenten??

En blauw en brushed nee gewoon mooi diep blauw zoals de oris of de kleur van Le petite prince ( IWC ).

En vergeet vooral niet als extra optie een mooie cognac lederenband met of zonder buttons. En/Of een race band grote gaten in cognackleur met de diepblauw dial Top Combi!

Dan voor mij direct 1 reserveren. Als 99 nog vrij is of 100 deze voor mij.

@dialstatic graag een voorbeeld please??? Thnx alsvastā€¦

1 like

Lekker nummers roepenā€¦ 26, 11, 32ā€¦ Nee, mag ik 73? Ja!!!

Komt er maar 1 model of kan je kiezen uit meerdere?
Bijvoorbeeld dat je kan kiezen uit de blauw of grijze of evt nog meer kleuren?

Of ik heb er over heen gelezen? :dizzy_face:

Ik teken voor de grijs met rode accenten. Mooi!

1 like

Het is een duikerā€¦

1 like

Alsof je op een duiker geen lederen band kan dragen bedoel je? Legio voorbeelden dat dit juist geweldig staat.

1 like

Dan koop je die er zelf bij dus

3 likes

Het worden doorboorde lugs, dus je kan heel erg makkelijk je banden wisselen.
Dat verhoogt het plezier.

Nee! Die wil ik al:grin:

Ik heb bingo! Jij? :joy:

1 like

zijn we nu de brainstorm fase al voorbij?

Heeft @AEVIG-C genoeg input om onze editie ā€œLimitedā€ te maken?

Jaa hoor, wat mij betreft wel! :grin:

Ik wou net gaan vragen hoe we er voor staanā€¦
.Deze topic is lastig te volgen als je hem niet elke dag leestā€¦ dan scroll je je wezeloos :dizzy_face:
Staan er al bepaalde mijlpalen gepland?

1 like