Limited 2016: merk & model bekend!

Ben ik met je eens. Topic titel is toch een beetje het “intellectueel eigendom” van de TS.
Degene die het heeft aangepast had beter een reactie kunnen plaatsen met verzoek voor een laatste update.

2 likes

Wanneer er iets te melden is, doen we dat. Dit was het risico van alle zaken zoals die zich ontwikkelen onmiddellijk met jullie delen. In elk ontwikkelproces zitten perioden van lang wachten.

Als we tot juni alles achter de schermen hadden gedaan en nog niet hadden laten weten dat we bezig zijn, was dit niet gebeurd. Maar persoonlijk had ik dat jammer gevonden.

1 like

Ok, nou goed om te weten dat het nog steeds in de pijplijn zit en dat we nu dus in de fase zitten van het lange wachten :wink: …!

1 like

Nummer 1!

Heren, als het meezit dan zijn de prototypes komende zondag tijdends de Dutch Made Watch Showcase in Grootschermer te bezichtigen.

De fabrikant heeft ze vandaag per FedEx express verstuurd.
Theoretisch zou ik ze morgen moeten ontvangen.
Lukt het niet dan zijn ze er maandag pas.

Zowieso zal ik daarna een afspraak maken met de werkgroep om de protos te bespreken.
Knopen zullen dan worden doorgehakt.

mvg, Chip

24 likes

Top! ik ben er zondag ook dus als het meezit kan ik het proto, en alle andere Dutch Made horloges van dichtbij bekijken :thumbsup:

Helaas kan ik niet. Kunnen de prototypes hier worden geplaatst na de Dutch Made Watch Showcase in Grootschermer?
Mvg. Bertjan

Tot zondag!!!

Top, ik ben benieuwd naar de foto’s👍

Leuk project! Mijn eerste post op dit forum trouwens…
Aangezien ik fan ben van Chip z’n horloges/designs (heb er 4 inmiddels :wink: ) ga ik dit topic goed in de gaten houden. En misschien kom ik zondag ook wel even kijken in Grootschermer.

2 likes

Heerlijk, die spanning die steeds verder wordt opgevoerd! Vol verwachting klopt ons hart …

eindelijk weer goede nieuws.

Is er al slecht nieuws geweest dan?
Geen bericht is… :wink:

3 likes

Uiteraard zal hier een keur aan foto’s verschijnen voor iedereen om verder over te discussiëren. De protos zijn overigens nu in Parijs. FedEx vloog via Japan.
Ben bang dat ik ze iid pas maandag in huis heb.

4 likes

Dank voor de update. Erg spannend!

Lang verwacht maar toch gekomen.

Ik laat de foto’s het spreken doen.

21 likes

Ben nog nieuw hier, maar drie plaatjes per keer.

32 likes

Hot damn, wat issie mooi in het echt! :heart_eyes:

Prachtig dat van de middelste rij links alleen de facetten gepolijst zijn. Heel subtiel & chique!

Wat een knapperd die blauwe! Ik teken er voor. Is dit de definitieve secondewijzer? Zou van mij nog wat oranje op mogen.

Erg mooi!!
Mvg. Bertjan