Limited 2016: merk & model bekend!

Dit zijn de proto’s van de reguliere versie.
De LE zal op detail niveau verschillen, mogelijke aanpassingen zijn,
de wijzerplaat, kleur, tekst, uiterlijk
extra inscriptie op de caseback, bijvoorbeeld LE huppeldepup 001/100
secondewijzer
band/extra band

Hier gaat het team binnenkort over brainstormen en zal dan met een voorstel komen.

2 likes

Erg mooi! Wat mij betreft zouden de kronen wel wat subtieler mogen. Ze lijken nu wel erg ver uit te steken.

Sluit me aan bij de liefhebbers van blauw, een prachtige kleur blauw gekozen en bij de liefhebbers van de wat meer ingetogen kronen. Iets subtieler zou mogen. Zeer benieuwd naar het eindresultaat!

Erg mooi, zeker de zwarte :thumbsup:

Nu ik de zwart heb gezien, denk ik dat grijs best mooi kan zijn :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Erg mooi, ben benieuwd naar de LE specs.

http://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/0/7/07ba2f33eae5d1444989031d205ecf0cf2d6feaa.jpg

Als hij zo wordt wil ik nr 13 :smile:

2 likes

Zo wordt hij dus niet…

Wie zegt dat?

de LE kenmerken zijn helemaal nog niet besproken en worden (zover ik weet) binnen de werkgroep gekozen.

1 like

…and you know this how exactly? :wink:

1 like

Succes met de laatste voorbereidingen, ik ben zeer geïnteresseerd in de definitieve vorm, prijs en hoe/waar besteld kan worden.

Gr Hans

De Baleur die Chip laat zien is straks gewoon te bestellen bij hem, AEVIG.
Het is rustig even afwachten op het voorstel voor de limited.
Mvg. Bertjan

1 like

Ik vind de twee modellen die Chip uitbrengt zo mooi, dat ik weer helemaal terug ben bij mijn allereerste voorstel in deze draad: een klein subtiel verschil – eigenlijk alleen voor de liefhebber zichtbaar – zou ik al voldoende vinden. Ik zou het model niet teveel geweld aan willen doen.

5 likes

Ook dat is mijn zekere keuze! Schit-te-rend! Eerlijk gezegd vind ik de proto’s weliswaar mooi, fraai, maar een tikkeltje saai.

2 likes

Prachtig de blauwe! Sluiting doet erg afbreuk, kronen mogen idd wel wat fijner.

Ik ben onder de indruk… alleen jammer dat het geen GMT versie is.

Zoveel hoofden, zoveel zinnen zei mijn oude grootmoeder altijd :sunglasses:

“Helaas”(tussen haakjes omdat het niet perse slechter is) heeft dit uurwerk die functie niet. Ik ben echt benieuwd naar de vervolg stappen trouwens. Ik wil er 1 haha.

1 like

Ik had in eerste instantie gedacht dat het moderner en sportief uit zal zien. Maar op de foto’s vind ik het toch meer naar dressier en sjiek. De zwarte versie vind ik op de LLD lijken. Niet dat dat negatief is.

Dan neig ik steeds meer naar grijze (metalic) wijzerplaat over te stappen.

1 like

ik ook :slight_smile: