Limited 2016: merk & model bekend!

Hmm… Ik moet eerlijk zeggen… Dit verrast me uiterst positief! Goede zaak dus :grin:
Gaat het eind- of begin December worden, is dat bij jou bekend?

1 like

Oei oei, wat is die mooi aan het worden zo :thumbsup:

1 like

We hebben echt wel goede keuzes gemaakt. Ik blijf erbij dat wanneer je door de renders heen kan kijken dit gewoon een topklok is! Echt een topper!

1 like

Nice one Chip!

Lijkt me mooi!

1 like

En alweer een voltreffer :+1:
Tjongejonge wat wordt hij gaaf!

1 like

Ziet er goed uit hoor!

1 like

Onderdeel 4 van het bouwpakket :heart_eyes:

Lastig beoordelen vanaf deze foto, maar dit lijkt de goede kant op te gaan, top!

Honey Badger: als Aevig fan heb ik zeker nog interesse voor een plekje op de lijst, heb je die nog beschikbaar, ik neem hem graag van je over.

Helaas Bas

1 like

Ik vind het wel lastig beoordelen zo. Het wordt vast en zeker heel mooi, kan niet wachten…
Mvg Bertjan

Ik heb zo’n vermoeden dat er toch wel een paar beschikbaar komen na uitlevering. Ik sluit niet uit dat ik de mijne ook direct weer doorverkoop. Als hij me positief verrast blijft hij, anders gaat hij direct door. (hij lijkt nu wel op de weg om me positief te verrassen).

2 likes

wauw, dit verrast me wel erg positief. Die opgelegde indices waren me bij de renders nog niet zo opgevallen, en dat vind ik wel erg gaaf.

Benieuwd naar de volgende teaser!

1 like

Levering zal hoogst waarschijnlijk begin december zijn.
De meeste onderdelen zijn al klaar. Op dit moment worden de kronen en schuifsluiting vervaardigd.

Assembleren en testen volgt op schema van de fabrikant. Target is december klaar maar als er een gaatje valt en alle onderdelen liggen klaar dan kan het zomaar zijn dat we voor liggen op schema.

Fingers crossed.

15 likes

Idem, heerlijke indices

1 like

Hij ziet er toch wel gaaf uit hoor!!! Nog een maandje geduld dan maar!!!

Klinkt goed. Kan niet wachten… Al iets bekend over wanneer we bezig gaan met het kiezen / toewijzen van nummers?

Nummers worden uitgedeeld a.d.h.v. de volgorde van inschrijving…

Dan zijn ze al een tijdje bekend. Misschien leuk als volgende teaser om je nummer te krijgen?

Hier trouwens nog een review op de time bum :

Laat maar komen !