Limited 2016: merk & model bekend!

Hij wordt steeds mooier, maar persoonlijk vind ik dat de wijzerplaat mat moet zijn. Anders krijgen we toch een duikhorloge voor mensen die dat duikhorloge al af gaan doen als ze het ondiepe water (douche, zwembad, zwemmen in zee en de afwas natuurlijk niet te vergeten) in gaan… Mijn €0,02
Mat grijs zou natuurlijk helemaal top (en bovendien orgineel) zijn…mooie combi óók, dat mat-grijs-oranje! :wink:

1 like

Mee eens blauw geborsteld kan zo bij watch-vandaag vandaan komen.
De grijze ziet er serieuzer uit!

2 likes

Beide erg mooi, zou een moeilijke keuze zijn voor mij.
Seconde wijzer vind ik zo mooier in het geheel passen.

Voor mij toch grijs, nr 74 graag :wink:

Eens met @Paul. Matte plaat pleaaaase

1 like

Dat vind ik dus ook. Grijs is erg mooi.

3 likes

Goed om de vergelijking te zien. Geborsteld vind ik de grijze mooier.

1 like

Er is nu al vaak genoeg gezegd dat nummertjes roepen geen enkel effect heeft. De enige om er mee door te gaan is dus om later te kunnen roepen van “kijk maar ik wou die toen al”.
Maar zoals gezegd, wordt er niks mee gedaan, dus kunnen we er mee stoppen?
Ik stel voor dat iedereen die nog een nummer durft roepen, sowieso een ander nummer krijgt :wink:

On topic: voor mij begint het horloge er perfect uit te zien met de grijs geborstelde wijzerplaat, oranje is knap zeker als de secondewijzer helemaal oranje is en iets fijner. Oranje doet me wat aan Nederland denken maar goed, rood wordt duidelijk niet zo gesmaakt en de Belgische driekleur zal teveel gevraagd zijn zeker :slight_smile:

Lume op de secondewijzer hoeft voor mij echt niet.

5 likes

Is nummer 77 al bezet? :smiling_imp:

3 likes

:laughing:

2 likes

Haha ga ook niet meedoen, de reactie naar @sirksael was mijn flauwe humor…

2 likes

Als uit de blauwe plaat wat margenta wordt uigehaald wordt het een heel mooi blauwr kleur
Ik zit dan meer aan het reflex blue te denken

Zoiets?

6 likes

Dit is toch mooier?

7 likes

De linkse: juist. Blauw en (forum)rood kunnen prima contrasteren. Alleen het logo zal ik niet mee kleuren, in elk ontwerp dan ook. Iets zegt mij dat je daar niet mee mag ‘knoeien’

'k heb 't even snel gedaan… iets met tint en verzadiging… als je de boel in lagen gaat indelen… dan kun je dat apart aanpassen… maar daar ben ik nog niet zo handig mee… :slight_smile:

Als we aan de ISO 6425 standaard willen voldoen van een echt duikhorloge dient er een indicatie te zijn dat het uurwerk loopt.

Van Wikipedia: Indication that the watch is running (This is usually indicated by a running second hand with a luminous tip)

Mijn voorkeur gaat dus uit naar een gelumde secondewijzer :slight_smile:

6 likes

da’s wel te doen… moet Chip gewoon een doosje gelumede secondenwijzers bestellen… :slight_smile:

1 like

Ik denk niet dat het belangrijk gaat worden dat we ons daaraan houden. Maar wel leuke info, wist ik helemaal niet :thumbsup:

1 like

Bij rode accenten ben ik weg. Sorry.

WOW, wat dat beetje niet doet.
Blauw is veel mooier geworden.