Limited 2016: merk & model bekend!

Reflex blue is wel een mooie kleur
Is ook transparant en dat op een matte plaat…

1 like

Eh… Die had ik al eerder toch? Schaakmat ook nog :grin:

Hele mooie limited, zelf zweer ik wel bij een datum, het liefst bij de 6 (anders de 3). Ik begrijp echter ook wel dat het (te) veel moeite gaat kosten dan. Mijn persoonlijke voorkeur heeft de blauwgrijze variant en anders de grijze versie die is getoond. Het detail met alleen de eerste 16 stipjes oranje lijkt mij een geweldige subtiele verwijzing.

Ik heb ooit zelf ook een forumlimited gekocht (Auguste Reymond, 2007) waarbij ik het handwindmechanisme heb gemold… Moet nog eens iemand vinden die dat kan fiksen.

Gooi deze gewoon nog een keer er in :wink:

1 like

vind ik persoonlijk beter dan de bolletjes

So far so good, zeer geslaagd model en mits de prijs okay is ben ik zeker geïnteresseerd. Welke prijsrange moeten we denken?

rond de €475 (afhankelijk van de veranderingen). In begin van topic staat de info van de maker met prijs en specs

1 like

Dit vind ik veruit het mooiste ontwerp

Mijn voorkeur gaat toch meer uit naar deze exemplaren en dan de blauwe het liefst in echt donkerblauw (Oris Aquis):

De kleur rood is hier ook een paar keer geopperd. Ik ben er geen fan van. Toch zag ik deze in het verkoop deel en daar heb ik de foto’s van geleend.
Wat mij betreft als het zo suptiel wordt toegepast heb je wel echt iets dat apart is en direct opvalt als limited:

Mvg. Bertjan

3 likes

Hier ook een voorkeur voor deze.

Toch liever oranje met blauw voor mij.
Rood vind ik minder.

Zit nog steeds te wachten tot er iemand zo vriendelijk is om de kleur oranjerood van de Omega Mark II in de grijze variant te photoshoppen…

1 like

Nr. 4 voor mij

Me too!

Leuk die kleur, en dan met de uhm… zalm witte achtergrond vh forum als lume kleur. Maar zo te horen zal dat m niet worden en denk dat dat oranje t meest opvalt en toch mainstream Is.

Pas op Wing, of je krijgt een ban tot na de limited…zalm-witte-forum-achtergrond-lumen…:scream: tssssss

1 like

Ben ik benieuwd naar. Er stond dat t n ten alle tijde bedienbare kroon zal zijn. Dus ik vermoed dat de kroon voor de ring niet geschroefd Is?

:smile:
Nee, niet zalm… Zacht vanille crème wit. Kweenie hoe ik t moet omschrijven, maar geen zalm. Foutje bedankt! :blush:

En dat komt uit de Horeca.: zalm, vanille :disappointed_relieved:
En dan nog geen juiste kleur weten te omschrijven. :joy:
Of komt het door de gebruikte kleurstoffen.:relaxed:

(geintje hoor Wing :wink:)

1 like