Limited edition horlogeforum 2016

Volgens mij was in de Lounge o.a @gfvdb81 daar mee bezig.

Groeten,

Tecco

Zou Timefactors geen leuke kandidaat zijn om eens te kijken wat mogelijk is?

1 like

Hoe kan het stuk lopen als er nog geen animo is gemeten?

Ik denk terugkijkend op de productie aantallen uit het verleden?

Dan reken er maar 1 van mij bij.

Ja, dat varieerde nogal he?
P1lotOne 52, maar die Pellikaan maar 26?

Het eerste merk dat bij mij in gedachten komt, is Aevig. Ik begin al lichtjes te kwijlen bij de gedachte aan een HF LE versie van de Huldra. Sowieso lijkt een HF LE me wel gaaf.

2 likes

had dat niet met de prijs te maken?

Moest ik ook aan denken.
Nederlands is ook wel erg gaaf.

Denk niet dat wij dan het forum zijn waar Eddie als eerste een LE voor uitbrengt.

Waarom niet? Wij zijn toch heel leuk?:grinning:

1 like

Oh dat ben ik volledig met je eens!

Gekheid terzijde: ik vind het eerder geopperde idee van een LE Aevig (Huldra, Valkyr, whatever) een hele goede! Goed geprijsde horloges van (enigszins) eigen bodem. @anon50762135EV, work your magic, girl!

2 likes

Aan welke minimale aantallen moet ik denken, wil een beetje merk mee willen werken?

Met een Aevig (zeker een Huldra) zou ik ook meedoen.

2 likes

Hier wel interesse in een Flieger moest het er van komen. Ik lees het wel. Zou wel tof zijn! Leuk initiatief.

1 like

LE Aevig huldra lijkt mij ook een goed plan.

2 likes

Misschien een Aevig Haefle?

HF LE

2 likes

Niet alleen het resultaat vd p1lot One, maar ook het proces er naartoe (foto’s, verhaaltjes en video’s van hoe onderdelen gemaakt werden) en alles er omheen (website, presentatie, de extra ‘goodies’) maakten het geheel tot een onvergetelijke ervaring, waarvoor ook mijn dank.

1 like

Dacht t niet. Volgens mij Was de P1lot One duurder.

Je hebt regels van HF waar een LE aan moet voldoen, minimaal 25 en maximaal 99 (uit mijn hoofd). Het desbetreffende merk wilde minimaal 50, dat kwam niet overeen met de regels van HF. Ik heb veel overleg gehad met het desbetreffende merk, helaas wilde zij de oplage niet verlagen tot minimaal 25.