Deze onmenselijke fout aangepast.
En voorts ben ik van mening, dat er een alleenrecht op limited editions wordt toegekend aan uitsluitend een liefhebbers forum in Nederland en dat het elders bij wereldwet moet worden verboden.
Is oneindig minus 1 niet nog steeds oneindig?
Dan zou je moeten aannemen dat beide kanten van de vergelijking ∞ − 1 = ∞ hetzelfde zijn
U vraagt, CW draait
Tja, ik denk dat veel merken bedenken dat het een goede manier is om extra vraag te creëren en daarnaast de prijs mooi stabiel houdt.
Net als pre-orders: vooraf je geld binnen, geen voorraadrisico, vooraf ingecalculeerde korting en daarmee geen uitverkoop achteraf.
Maar als iedereen Limiteds gaat doen…
Dat is hetzelfde als
∞ = ∞ + 1
Bij ∞ kan je per definitie niets optellen (?).
Dus ∞ = ∞
Of is dat beetje wiskunde lang geleden niet voldoende geweest?
Sommige mensen worden moe van al die limited editions en anderen niet dus
Wel grappig dat niet veel mensen een gepersonaliseerd horloge willen (met bijv de naam van de vorige eigenaar of jezelf erop ) dat gaat dan weer te limited worden kennelijk.
Eens. Bij oneindig kan je niets optellen. Maar je kunt er wel iets afhalen. Maar daarnaast kan je heel goed argumenteren dat het dan opnieuw oneindig wordt
Waar bemoei ik me mee, sorry.
Dit is nog ook wel ‘echt’ gelimiteerd, kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Zou ik ook zijn, nu wel even betere foto’s graag!
merk wel dat ik dus niet de enige ben.
de meeste limited editions zijn amper de moeite waard maar af en toe zit er wel iets leuks tussen (bv Grand Seiko) maar is de beschikbaarheid zo ruk dat je er nog niets mee kunt. (vandaar de wrok )
Doe het gewoon zoals vroeger, verschillende modellen uit brengen en zie maar hoeveel je er van kan verkopen, loopt er een bepaald model niet dan is dat een echte limited edition.
Dat was het weer, ben in ieder geval blij dat ik het van me af heb geschreven.
Voor de rest een goed weekend en geniet ervan! proost
de speedmaster is de 911 onder de horloges, zoveel limiteds dat het oneindig is geworden.
als je de keuze krijg om of alle speedmaster variante te tellen of het exacte getal van pi te berekenen is het laatste het eenvoudigst
Weet niet eens of dit jullie kan helpen, maar het is een leuke video.
Alles van Vsauce is eigenlijk leuk
Leuk Komt bij mij weer naar boven waarom ik wiskunde ben gaan studeren…en ook waarom ik er weer mee ben gestopt
Vind dit bij Oris ook sterk aanwezig, veel modellen van rond de 2000 stuks limited waarbij ik toch zelden een echt limited gevoel krijg. Jaarlijkse update of verandering aanbrengen en hoppa weer een limited waar een extra stevige retailprijs op kan.