🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Hahaha, nee joh. Er zat een zulu op, bij gebrek aan beter. Daar had ie terecht commentaar op. Ik had deze nog liggen. Is beter dan zulu. Leer moet er inderdaad op komen.

Perlon…net als toen! :smirk:

1 like

Vandaag deze Sicura om gehad. Niet echt een succes overigens. Hij stond geregeld stil. Dan liep ie weer veel te hard. Ik zag vanavond dat de balans niet goed is. Als er toevallig nog iemand een goede balans of een sloopuurwerk van een EB 8021 heeft, hou ik me aanbevolen.

5 likes

Leuk die scheve kroon!

12 likes

Heb je een nieuw huisdier? :wink:

1 like

Deze blijft echt fucking gaaf!

1 like

Weer La Bella vandaag :smile:

Fijne woensdag allemaal :slight_smile:

6 likes
4 likes

6 likes

Seiko 6139-7080 uit september 1976.

16 likes

Knap horloge Martijn! Leuk ook op z’n origineel staal.

Fortis jaren 70 horloge. Net nieuw binnen.

4 likes

Bedankt! Nu ff deze, loopt alleen nogal voor. Ik heb net de band en de kast ff in de goedkope ultrasoon gehad, was groen uitgeslagen!

10 likes

Mooi hoor!

Oost-Duits blauw kleurtje vandaag.

7 likes

Had scherper gemogen. :wink: Bij een ingelijste Omega-ad uit 1968, met daarop o.a. een pic van de “driver” - versie. Linker op de ad hoef ik niet uit te leggen, rechter is een Cosmic.

4 likes

Vostok Amphibian " Paddle hands " een redelijk zeldzame uitvoering die je in goede conditie zelden nog tegenkomt.
De wijzers zijn door @vouwfietser vakkundig voorzien van nieuwe lume en André heeft daarvoor de exact juiste kleur gebruikt.
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/ph4_zpsi1bodgur.jpg.html][/URL]

10 likes

Fraai op deze foto, leuk om het resultaat terug te zien

Oude foto.maar deze al weer een aantal dagen… Ik merk dat mijn voorkeur toch steeds meer naar de oude chrono’s gaat :laughing:

12 likes