🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Doet denken aan mijn ‘Borgward’ klokje van dacht ik dezelfde fabrikant en tijd. Maar deze is wel heel erg mooi oud geworden zeg

1 like

Mijn huidige favoriet:

9 likes

Wow, mooi horloge, ik heb dit type nog nooit eerder gezien! Benieuwd naar het type en het verhaal erachter

Een civiele Sturmanskie uit vroeg jaren tachtig

8 likes

9 likes

Dankje :slight_smile: Het is een 145.017. De Deville chrono’s zijn vrij zeldzaam, dus je komt ze ook niet vaak tegen. Heb 'm van marktplaats geplukt met hele gare foto’s, viel gelukkig heel erg mee (understatement, horloge is echt nagenoeg perfect, op wat leeftijdsporen op de kast na).

3 likes

dat begrijp ik !!!

1 like

Thx, Mauthe is wel een eigen fabrikant geweest, weet niet of ze ook ‘Borgward’ onder hun hoede hadden.

Deze heeft ook minutenaanduidingen gehad, maar die waren deels verdwenen. Een forum lid dat hem geserviced heeft, heeft die markeringen verwijderd, en dit is het resultaat.

Foto van voor de service.

5 likes

Ook keukenklokken etc dacht ik, a la Junghans

1 like

Klopt, hier het voorsteltopic met meer info over Mauthe.

3 likes

Even geleden, dat ik nog iets had gepost, maar gisteren de Zoute Grand Prix bezocht en een fotootje genomen van de Heuer Montreal met als achtergrond de motorkap van een Alfa Romeo Montreal uit 1973.
Enjoy,
Gianni

13 likes

Ha Borgward, leuk!
Deze (mijn) Mauthe kreeg je destijds bij Volkswagen als je meer dan 100.000 km. gereden had… :slight_smile:

1 like

Vandaag de groene Cornavin om, compleet met originele Russische rammelband :smile:

9 likes

Bijzonder grillig design voor een Omega en eigenlijk altijd te groot gevonden voor mijn polsje. Nu met zo’n eerste nachtvorst op de fiets leidt die de koude wind wel lekker aerodynamisch om :wink:

7 likes

8 likes

Lekker klokkie.
Hoe minder te zien, hoe langer ik kijk :grinning:

1 like

In de trein

11 likes

Kasper 7733 Racing Chrono

14 likes

Een mooie Calypsomatic 3552 met originele band en endlinks!

14 likes

Zij wordt alleen maar mooier… pff :slight_smile:

1 like