🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Automaatje uit de twintiger jaren nu dus ongeveer 90 jaar oud.[URL=http://s884.photobucket.com/user/vouwfietser/media/P6270090_zpsc70f9ee3.jpg.html][/URL]
Hopelijk zie ik er ook nog zo goed uit als ik zo oud ben
:slight_smile:

15 likes

20 likes

Mooi horloge en mooie foto!

1 like

Supermooi is die :thumbsup:

Tering zeg, op deze foto nog mooier dan op die eerdere, ooit meer wegdoen…klassieker en geen kleine investering.

2 likes

22 likes

Mooi klein maatje voor vandaag :slight_smile:

Fijne zondag allemaal! :slight_smile:

7 likes

Primitieve quartz, hele kast vol elektronica en een klein schermpje.

6 likes

Uploaden…

Sabina 7733 Racing Chrono

16 likes

'T klokje staat dan wel te koop, deze morgen mocht ze vrolijk mee de bossen in :slight_smile:

6 likes

De trenchwatch uit WO I.

12 likes

Mn Movado opgepoetst en nu weer gauw afdoen voor een beetje echte movement :running_man:t2:

6 likes

Het begint misschien wat saai te worden maar voor de 3e dag op rij de Remova :grinning:

8 likes

Bumperautomaat?

Tissot Actualis autolub handopwinder (= plastic zelfsmerende onderdelen, dus onderhoudsvrij) uit +/- 1970:

Fijne zondag verder :sunglasses:

16 likes

Als cadeautje voor mijn zoon in de VS, heb ik een leuke Roamer gewonnen en die moet van Saoudi Arabië naar de VS, ben benieuwd hoe lang dat duurt. Mijn zoon is gek van 40er en 50er jaren kleding en dus liefst bijpassende accessoires. Een 70 jaar oude opwinder lijkt me echter niet zo’n goed idee, maar hij houdt wel van goudkleur en deze wat kleinere Zwitser leek me geen gekke match en ook nog saffier erop! De goudlaag is niet meer helemaal mooi, ik hoop dat hij er geen aanstoot aan neemt, tenslotte draagt hij het lieft ook vintage kleding!

http://i.ebayimg.com/00/s/OTAxWDE2MDA=/z/0ScAAOSwaB5XqvdU/$_57.JPG

8 likes

D Omega 120 er maar weer even bijgepakt,

14 likes

Op zijn zondags vandaag. Genieten in de zon van een sigaartje (en koffie) en het Tissot’je :grin:

9 likes

Beetje knutseltijd gehad vandaag. O.a. deze een mooi nieuw (n.o.s.) circuit gegeven, nu lijkt ie eindelijk goed te lopen. (Esa 9150)


22 likes