🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Toffe foto!

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P3269814_zpslj0snkia.jpg.html]

[/URL]

20 likes

Haha. Het ziet er niet uit inderdaad, maar het uurwerk loopt (nu weer) geweldig goed.

1 like

10 likes

Bedankt!

Heerlijke klassieker van Citizen, dat geeft weer inspiratie

11 likes

Gisteren ontvangen, wat een prachtklok al zeg ik het zelf :heart_eyes:

24 likes

Enicarretje maar weer. :smile:

8 likes

Pontiac hydraulica quarts vandaag,

12 likes

De Poljot nog is. Deze mag het nest verlaten.

5 likes

Mijn Facebook-gokje…:grin:
Nu kijken of hij op tijd blijft lopen, chronofuncties werken en reset keurig op nul en slechts licht verlies van verguldsel op de linker boven lug.

9 likes

Nieuwe canvas strap op de Luchtmacht Pontiac chrono, met dank aan @rschouten. Heerlijk horloge, blijvertje (voor nu) - binnenkort weg voor een welverdiende servicebeurt.

14 likes

Seiko Turtle

9 likes

Waar blijft die Flik-Flak? :smile:

Als niet lopend wrak gekocht. Wat sleutelwerk later (eerste keer een volledig chronograaf deel uit elkaar halen en terug ineen steken) en tadaaa het werkt weer zoals het hoort.

Overigens een absurde hoeveelheid radium op de plaat. Mijn geigerteller registreert bijna 500counts per seconde itt tot een 125 van andere radium horloges.

12 likes

Wel bijzonder, Radium in combinatie met deze kastvorm en dit uurwerk?

Vooral ook: Radium in die tijd? Ik dacht dat eind jaren 50 / begin jaren 60 ze zijn opgehouden met het gebruik van dat niet zo frisse radium…

Dat is wat ik bedoel :slight_smile:
Deze kastvorm is bijna altijd in combinatie met valjoux 7733/4, maar dat uurwerk is er sinds 1969, dus toch wel al even voorbij radium tijdperk.

Kan wel een venus of landeronnetje zijn, maar die zag je niet vaak in deze cushion cases.

Al zo lang niet gedragen dat het ook al een vintage is …Deze werd dertig jaar in 2016. Best benieuwd wie er hier nog meer Swatch bloed in zijn aderen heeft

2 likes

De nieuwe aanwinst :smiley_cat: Spijkerbroek en dress watch :older_man:

3 likes