🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Dat dacht ik dus ook. Maar staat op de dial ook aangegeven met R Swiss

Landeron 248. Denk late 60s

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/DSC_0731_zpse1i7ykde.jpg.html]

[/URL]

9 likes

Cool, deze heb ik ook gehad maar ooit is getest op schokvrijheid :wink: En was dus slecht uit de test gekomen.

1 like

Swatch betekende voor mij de eerste echte horlogeverslaving. Daarvoor vond ik wel eens horloges mooi & handig - net als nu :wink:

3 likes

op de nieuwe ko strap.

3 likes

Ik heb zelf ook zoiets gehad.

De uurmarkers op deze plaar zijn hetzelfde dus ik vermoed dat hier dezelfde wijzerplaat fabrikant achterzit.

3 likes

Jup. Knettergek ook hoeveel radium. Mijn geiger geeft 3x zoveel radium aan als geissuede military platen uit de 50s :stuck_out_tongue:

1 like

Al sinds hele tijd in mijn lade. Nu eindelijk eens tijd gevonden om hem tot leven te wekken.

8 likes

Nou vooruit, nog eentje dan, omdat t bijna oud jaar is

5 likes

Deze vintage JLC uit 1930 met 8 daagse gangreserve en een prachtige tik draag ik nu maar heel even, zet m dan ook gauw weer terug in de kast

10 likes

En meteen een swap naar een semi fout bandje :imp: Heerlijke combi dit, volgens mij wel een bandenswapper deze klok.

2 likes

Net binnen … Tuna uit 1978 … genieten: NA: Show je laatste aanwinst van 2016! #Tuna #Vintage

9 likes

By far het meest beat up horloge dat ik ooit heb gedragen. Een Büren “Deutsches Heer” uit de tweede wereldoorlog. Speciaal voor de Duitsers schreven ze hun eigen merk ineens met trema op de U. Zwitserland was neutraal dus ze leverden praktisch dezelfde horloges aan de Britten als onderdeel van de “Dirty Dozen”.

15 likes

ah mooie band ook met die griekse motieven! :slight_smile:

Het is een van de weinige die plezierig draagt door de lengte ervan, anders gaan ze er af bij me.

1 like

17 likes

Lekker veel karakter :wink:

Nu het nog relatief rustig is. Ik moet wel heel nodig naar de wc…

8 likes

Vandaag deze

8 likes

Project 170 is afgerond en aan mijn verzameilng toegevoegd:

Een AS 1130 met fraaie secondewijzer.
Adolf Schild is absoluut mijn favoriete merk voor uurwerken. Nu nog even verder met een AS 1911 die heeft een bijzondere opbouw en een datum quickset door kroon in te drukken.

9 likes