🔒 2016: Welke vintage draag je vandaag?

Hmm…semi fout?

Dat horloge zal niet wakker liggen van wat ontploffend vuurwerk
die heeft vast nog veel erger lawaai en kruitdampen meegemaakt

2 likes

Groot gelijk Lopertje - nu kan het nog even :slight_smile:

6 likes

Voor de juiste tijd moest iedereen het in die jaren van de buren hebben - meestal dus van de Zwitsers

5 likes

Leuk & heel anders ook - hetzelfde betrouwbare werkje als in de kaalgesleten militaire horloges die vandaag gepost werden :wink:

Om precies 0.00 uur 2017 wordt de 1000-klapper afgestoken :fearful: De Seiko starfish ff een op KO-band is vanavond verantwoordelijk voor de precieze tijdswaarneming.

3 likes

Vandaag deze moeilijk te fotograferen NA. Heerlijke two tone plaat, crosshair en een mooie zwarte dial.
Fijne jaarwisseling!

6 likes

Geen Vintage maar wel Heritage design
Alpina 130 Pilot Heritage

19 likes

Met al dat vuurwerk maar m’n robuuste Gala*** om
Prettige jaarwisseling!!!

8 likes


Goede jaarwisseling en een gelukkig, gezond en horlogerijk 2017 :sunglasses:

8 likes

Och wat is vintage tegenwoordig - samen met deze Alpina komt de gemiddelde leeftijd best in orde :innocent:

7 likes

Tissot Seastar Quartz NOS

5 likes

De tijd loopt :grinning:

6 likes

Misschien toch even uitgraven en de tijden checken - Is het al ergens 2017???

5 likes

Leuke klok!

Hier vanmiddag ook zo’n oudje, een MIMO AVIA piloten horloge uit eind jaren '30.

17 likes

Superklok - nog altijd balen dat bij mij de kunststof guard uit elkaar gevallen is!

woaaaah. what een mooie verkleurde wijzerplaat - sublieme foto ook! Ik probeer toch nog een beetje in te haken met die dikke pilotenklok van Helvetia

7 likes

Cool! Bewust op gezocht of per toeval gevonden?

Niet naar gezocht maar ik liep er tegenaan en was meteen helemaal weg van de wijzerplaat :smiley:

2 likes

Ik zing het jaar uit met deze GMT Master uit 1984. Het is een transitional model, type 16750. Deze heeft evenals de 1675 -zijn voorganger- plexiglas, maar daarentegen een snelverzet voor de datum. Dit is ook het eerste type GMT Master met een gimmende dial en witgouden uurmarkeringen. :slight_smile:

7 likes