🔒 Welke vintage draag je vandaag? Deel II

Wow. En straalt ook als een zonnetje, lijkt meer een totale revisie!

Thanks, netjes gedaan hé! Liep niet meer toen ik 'm kocht, naar Ron Sonders gebracht en nu weer perfect, ontzettend blij mee!

1 like

En ik doe dan ook weer mee met de mijne! :slightly_smiling_face::+1:

12 likes

Cool Harry :slight_smile:

1 like

Thank you! :blush:

1 like

Van Hollandschen bodem:

Iemand enig idee hoe oud deze is? Mijn vader heeft hem eind jaren 70, begin jaren 80 gekocht. Volgens mij destijds NOS…

12 likes

Ik denk +/- 1970, misschien max 1975 :slightly_smiling_face:

Heel mooi klokje! :+1:

1 like

Crosspostje

33 likes

Voor mij vanavond de gouden Nisus uit 1948 :sunglasses:

Fijne avond gewenst! :+1:

13 likes

Bedankt voor je reactie waarde heer Klokkengek👍

1 like

Merci, avec plaisir! :blush:

1 like

Wow super mooi!

Knap! Endlinks moeten wel mmtje breder :slight_smile:

1 like

Absoluut een van mijn favorieten hier op HF - die used look vind ik er ook echt bij horen!

1 like

Héél lang niet omgehad deze Oriënt - maar er moet ook eigenlijk een nieuw glaasje in. Nou ja glaasje - 39mm glas voor die leeftijd is best flink eigenlijk :wink:


In 2015 was de eeuwige kalender van deze dikke Japanner aan het eind van zijn mogelijkheden, toch wat langer dan die leuke Russische variant die ik ook nog ergens heb.

12 likes

Vandaag bij de post deze Memosail Regatta van @Tudor13 , even gepoetst, stalen band liet zich niet zo een, twee, drie kleiner maken dus gauw een Tropic Star Basket Weave erop.

En toen, HOP, naar de tandarts!

14 likes

Kun je de 10 minuten lekker van geel naar rood laten wegtikken terwijl de kiezen geinspecteerd worden :ok_hand:

3 likes

13 likes

Klopt :slight_smile: Nieuwe band is onderweg. Deze had ik nog liggen

Daar ben ik het helemaal mee eens.:slightly_smiling_face: Ik kreeg dit horloge 22 jaar geleden van mijn schoonvader. Hij had het voor die tijd meer dan 20 jaar lang- dag in dag uit- altijd gedragen. Jij kent andere duurdere horloges van mij, maar dit is een van mijn waardevolste horloges. :blush:

2 likes