You da man! 
4 mm Rowi, staat hem echt goed. 
Top ding!
Prachtige staat. Merk dat ik dressers niet of nauwelijks draag.
Deze hier ook nog te koop omdat ik spijt had van die van Septentrio haha. Maar wederom draag ik em niet.
Die is ook heel mooi! Misschien ken ik iemand die interesse heeft, zal het hem vragen. Stuur je deze week een pm. 
Nou hier dan ook maar even 

https://www.horlogeforum.nl/t/ietwat-foute-two-tone-longines-ultra-chron/117406
3x Admiral. Cal. 431.
deze variant zie ik toch weinig voorbij komen, is dan ook maar enkele jaren gemaakt, deze heeft zelfs praktisch nog een volledig jaar fabrieksgarantie
Prachtig!!
Gaaf!
Apegaaf!
Hij is prachtig mooi! 
Dan doe ik ook ff mee met die van mij. Foto van een paar weken geleden 

Tres chiquešš¾
Merci bien! 
Hydroconquest vandaag:

Vandaag de LLD weer eens om.
Ik heb het hele topic aandachtig gelezen. Kan iemand nu eens kernachtig aangeven waarom dit zoān gaaf merk is? Ze hebben best aardige klokkies, dat is een ding wat zeker is. Soit, het heeft ook nog een lange historie. Zover ben ik al.
Voor degenen die denken dat alleen bij mij de Rolexen nog maar in beeld zijnā¦
Zojuist heb ik de nieuw gearriveerde vintage kleur bruin lederen band aan de Lindbergh Hour Angle Watch gemonteerd.
Al sinds de aanschaf nieuw zoān 10(!) jaar geleden alweer (wat gaat de tijd toch snelā¦) ben ik niet kapot geweest van de originele, stugge donkerbruine band die er aan zat. Maar goed, alle horloges die ik in het verleden nieuw gekocht heb draag ik vanaf de start met de originele band, gewoon omdat ik het graag āorigineel houdā.
Echter, ik was nu wel uitgekeken op deze oude band en soepeler ging die ook niet meer worden dus:
Oud / origineel
En even op zān @jeroenderee afplakken van de lug
Nieuw

Ik ben benieuwd wat jullie er van vindenā¦
Grt. Marco
Heel mooi.