Deze ben ik nog niet tegengekomen hier. NA! Het is de Heritage 1832 met beige wijzerplaat. Mijn eerste Longines (maar wat hebben ze veel prachtige modellen, ook de vintage types…)
3de promo filmpje voor de Heritage Classic, het model spreekt me enorm aan! Hier zie je wat meer close up shots.
Ben benieuwd om deze eens te passen, zou wel eens een vervanger voor mijn Ranger kunnen worden…
Héél gaaf deze! Welk type is dit?
Even hier verder doet wat afbreuk aan het merk, maar inderdaad bij de heritage stukken zitten er leuke dingen. Zou dat de reden zijn dat er hier weinig van Longines gesproken wordt?
Bv de nieuwe DolceVita met kleurrijke straps, ideaal voor de misses. Heel mooi toch? (de mannenversie is stiekem een mooi en betaalbaar alternatief voor een Cartier tank).
Superleuke dingen idd! Die hele 38,5 collectie met sector dials, faux spikkeltjes patina, avigation big eye en (natuurlijk) de legend diver zijn naar mijn mening de tofste.
Die Dolce Vita’s zijn ook heel mooi idd, we hebben er eentje gehad in een rose gouden kast, heel mooi damesmodelletje…
Heel lelijk deze Longines…
Oud ding…onbetrouwbaar dus
Gout, ook foud
Klein, Pfff maar 35 mm, je kijkt op bijna kale pols
Dun… Je voelt hem niet, deuuhhh, waarom dan om doen?
Ik doe hem maar weg, draag hem toch niet…
Och de oudgoudprijs krijg je nog wel hoor:wink:
Wat een prachtig horloge
Onbegrijpelijk inderdaad.
Als die al voorbij is gekomen excuus. Wat een tof ding dit, goed bezig bij Longines. Enige puntje is het formaat, 43mm
Vijltj, zo gedaan😋
Een heel oudje,maar een stuk historie.
Tja voor oude meuk zijn er ook liefhebbers, dus als je ouwe rotzooi hebt in goede staat…een pbtje plz
Back to basics, top !