Looking for a keeper!

Zelfde geldt voor vrouwen zeker. Je moet niet op zoek gaan naar de ideale vrouw, maar de ideale vrouw vind jou…
Weinig kans als je de hele dag binnen zit en niet gaat kijken!!

Vandaar dit topic, wellicht post iemand een suggestie met een foto en ben ik op slag verliefd!

1 like

Mmmmmmm,

Kan ik ook wel mee leven. Geeft dat “all steel” gevoel.

En het is weer eens wat anders, t.o.v. het zo ( gaaaaaaaaaap) Rolmegax.
.
.
.
Tag for president :kissing:

Elf.

2 likes

Black Bay is maar 41mm en ik vind hem in het echt best heel klein dragen en minder indrukwekkend dan je zou vermoeden op basis van de enthousiaste reacties. Verder natuurlijk een prima horloge. Een Tag heb je al. Er staat een mooie Breitling Seawolf te koop op het forum. Hoge klok maar draagt best nog klein door de korte lugs die gelijk naar beneden gaan.

2 likes

Sinn EZM3, welliswaar slechts 40mm maar een prachtige toolwatch. Anders de Marine Master 300.

Groeten
Rutger

1 like

Of een lekkere Japanner natuurlijk.

Voor het all titanium gevoel

4 likes

Ik moet deze toch een keertje passen/beleven. (zucht).

1 like

Pas maar op. Voor je het weet ben je om.

1 like

Die Shogun moet ik ook een keer in het echt aien en proberen. Toch een seiko voor 800 euro. Blijft een raar gevoel😜

1 like

Many people want a keeper, Not many people succeed !

1 like

Bedankt voor de suggestie. Dit is wel een interessante namelijk, valt zeer in de smaak. Ben alleen bang dat het horloge te fors/groot is.

Haha. Het kan nog veel gekker :wink:

Zeker gaan passen anders. Het is een forse klok maar toch valt het mee. Ik heb zelf de gele. Het is echt goed te doen.

wat is jouw polsmaat?

19cm

dubbelpost…

Mijn 17/18 maar ik heb redelijke bovenarmen. Gewoon een kwestie van proberen inderdaad. Ik heb geen haast met de koop.

Ik ga denk ik een top 3 maken die ik ook eerst om de pols wil hebben gehad, voordat ik de keuze maak

Polsmaat zegt weinig heb ik gemerkt. Beste is passen.

1 like

Mooi model, maar iets te klein. Dan zou ik eerder voor de u1 gaan denk jk.

Oh yeah!

Maar wel gaaf spul!:thumbsup:

3 likes

Geestig, een keeper tot eind van het jaar!

Tudor BB in vrijwel alle varianten is een puike keuze. Graag laat ik mijn licht ook op een ander model schijnen. Een mogelijk minder populaire Tudor die pas gaat bloeien als je hem wat langer (om) hebt. De Heritage Ranger;

Op verzoek wat extra foto’s met dank aan het WWW;

150 meter waterdicht, scherpe lijnen en kast, prima lume, Field- en met een beetje fantasie Pilot watch, voor de verandering een fraaie solid steel caseback, en als je van banden wisselen houd, uitstekend!

Naast goede waterdichtheid ook geschik voor een stevige boswandeling;

Zomaar een idee. Succes met de keuzes!

3 likes