Looking for a keeper!

Een Pelagos? Iets boven budget, maar stijlvol horloge. Black… volgens mij staat er 1 te koop hier.

Een pelagos vind ik ook erg mooi inderdaad. Deze is alleen wel alweer een stuk duurder. Als iemand mij iets tegemoet kan komen kan ik het overwegen, maar moet ergens een grens trekken uiteraard.

Good call!

Volgens mij is de Pelagos nog te koop

eigenaar een pm gestuurd! Ik moet je zeggen dat ik al langere tijd naar de Pelagos keek. Lijkt me een erg mooi horloge, maar moet 'm in het echt zien.

1 like

Misschien moet je ook eens naar een nieuwe Sinn UX kijken (als je wil passen: let me know!).
Past prima binnen je budget en maten. Wijzers lijken echt aan het glas geplakt.

Het was mijn eerste echte klok, en ik denk dat hij echt nooit weg gaat. Keeper for sure!

1 like

Al eens naar Damasko gekeken? Was ook op zoek naar iets duiker-ish en uiteindelijk daar uit gekomen.

Hier een da45 op staal : [URL=http://s69.photobucket.com/user/dmgreen11/media/Damasko%20D11/8_zpsrc8bghg3.jpg.html][/URL]

Erg mooi! Echter als ik dan voor Sinn ga, dan vind ik de u1 het mooiste. Blijft een gevoel uiteindelijk.

@yomark
het zijn mooie horloges. Ik heb er helaas geen klik mee.

2 likes

Prachtig horloge, wel een flinke jongen.

Koop anders een horloge dat je aan de straatstenen niet meer kwijt raakt.
Een keeper tegen wil en dank, maar wel een keeper!!
:smile:

1 like

Vermoedelijk krijg je dat horloge ook voor weinig, dus win-win!

1 like

De MM is nog dikker dan de BB. Rn over die Tag Tjaa, ik denk dat er genoeg over is gezegd op dit forum :wink:

Ook erg mooi!
Al oogt het horloge wel klein.

41 MM in diameter maar dunne bezel dus oogt aanzienlijk groter. Echt een klok die je even moet dragen. Maar ja…

De black bay blue staat nog fier bovenaan. Iemand nog een suggestie?

1 like

Al eens een monster geprobeerd?
1e Gen. made in Japan, een must have in iedere verzameling.

Voor mij een keeper big time! :thumbsup:
Maar ik draag hem niet veel, alleen tijdens veldtochten of zo :grin:

Grt.

Zag de sinn u1 staan best apart. Of misschien de lldnd?

Ook mooi! Al zal een Seiko waarschijnlijk eerder in de toekomst bij de verzameling worden gevoegd. Zijn iets beter betaalbaar dan hetgeen wat ik nu in mijn hoofd heb.

Met de tijd!

1 like

Wauw, dat vind ik echt een heel mooi horloge.

1 like