Luuk

(tu) netjes afgehandeld alles volgens afspraak goed verpakt horloge was als gezegt in nieuwstaat

(tu)Heb bij Luuk 2 Vostoks gekocht voor een zeer scherpe prijs aanrader

Groetjes John;)

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Onlangs een Vostok van Luuk overgenomen. Niet helemaal conform omschrijving…
Hij kwam namelijk uit 2012 ipv 2010/2011 :wink:

Nee zonder gekheid, het is gewoon een nieuw horloge. Plakkertjes zaten nog op de stalen band (die er overigens gelijk af is gegaan, wat een bagger kwaliteit)

100% aan te raden!

Van Luuk heb ik de Omega Seamaster NZL-32 overgenomen en ook die deal is naar volle tevredenheid verlopen.

Ook ik kan Luuk van harte aanbevelen.

Dank voor de feedback, ben het niet helemaal eens met jouw beschrijving van de gang van zaken. Een korte reactie daarom, zonder er een dramatische discussie van te willen maken:

Over de whereabouts van Tom was ik absoluut niet zo goed geïnformeerd als hierboven wordt aangegeven. Enige wat ik wist is dat hij op reis ging, maar ook heeft hij letterlijk (in een pm) beloofd het op maandag te versturen. Als je dan op diezelfde maandag helemaal niets hoort is dat niet erg prettig. Uiteindelijk is het horloge pas woensdag verzonden en Tom komt zijn belofte dus niet na.

Over het horloge zelf: Ik ben blijkbaar wat meer kritisch over de staat van horloges en vind het zeer onwaarschijnlijk dat een gescheurde Citizen doos en krasjes op het horloge door het verzenden zijn gebeurd (zoals hierboven wordt geïmpliceerd).

Ik vind dat ik best teleurgesteld mag zijn als je 100% nieuwstaat beloofd hebt gekregen, maar dat toch echt niet krijgt. Ik ben mijn teleurstelling echter volledig de baas geweest en heb ook netjes gecommuniceerd over de situatie (juist Tom begint een reactie met het wat onsympathieke 'Luister,… '). Enige wat hij mij liet weten is dat hij de beschadigingen betwist, het hoe dan ook een koopje is en je toch geen doos draagt. Geen begripvolle reactie wat mij betreft. Jammer dat Tom pas twee weken later -publiekelijk- een aanbod doet om het horloge retour te nemen. Blijkbaar heeft hij er twee weken over nagedacht en komt er nu alsnog de enige juiste reactie.

@Tnijland , het horloge is niet gedragen dus als je de daad bij het woord wilt voegen stuur ik hem graag terug. Ik hoor het graag!

Als er op het forum nog mensen geïnteresseerd zijn in waarheidsvinding met betrekking tot deze kwestie hoor ik het graag, maar voor nu hoop ik dat deze reactie de zaken wat opheldert. Heb dit helaas niet eerder meegemaakt op dit forum, meestal ben ik juist positief verrast door een aankoop :slight_smile:

Bijzonder prettige ervaring met Luuk. Goed contact en ‘gewoon’ een horlogegek… De ene gek ruikt blijkbaar de ander want ondanks de afspraak via MP was me al snel duidelijk dat er een WIS tegenover me stond. Hij dropte heel casual wat termen die toch echt in ons jargon passen en dat deed me de vraag stellen zit je ook op fora. En ja hoor :wink:

Luuk is druk en iets rustiger wat HF betreft. Maar wat aankoop betreft: aanrader!

gr, HJR

1 like

Twee weken geleden heb ik een Citizen aan @luuk verkocht.

In het begin verliep de communicatie zeer soepel en vervolgens kwamen we op een vrijdagmiddag tot overeenkomst voor een deal. Aangezien onze banken van elkaar verschillen zou het geld er normaal pas na het weekeinde maandag 12:00 op staan dit was dan ook bij ons beiden bekend.
Daarnaast netjes aangegeven dat ik voor zaken in het buitenland zit en die maandagochtend vertrek ,en dat het pakketje door familie netjes verpakt en verzonden wordt.

Toen ging ik maandagochtend op vakantie en na een vlucht van 10 uur en in totaal een reis te hebben gehad van maar liefst 20 uur is betalingen nakijken niet iets wat ik gelijk doe, ook luuk was op de hoogte van mijn reis. Maar toch vond luuk het nodig mij twee berichten te sturen waarin hij aangeeft: Een update te willen, of het geld al op de rekening staat en mij ervan te beschuldigen dat ik van te voren al weinig vertrouwen in de deal had (heb ik btw nooit gezegd) Dit alles is onnodig, want alles is van te voren besproken.

Dit zorgde voor irritatie bij mij, want heb meerdere malen netjes de situatie uitgelegd van te voren, dus een beetje geduld en meer vertrouwen van luuk was wel gewenst…
Vervolgens daarna netjes de track and trace naar luuk gestuurd, ook dit duurde hem weer te lang.

Toen het horloge eenmaal thuis bezorgd was bij luuk, kreeg ik een bericht van hem waarin hij aangaf niet tevreden te zijn met het horloge en dat er volgens hem krassen op zitten en dat de doos gescheurd is. Hier was ik oprecht niet van op de hoogte, anders had ik dit wel netjes aangegeven.

Hier heb hem van een reactie voorzien dat ik het jammer vindt dat hij niet tevreden is. Echter, een binnendoos die scheurt kan ik niks mee, want de doos en het horloge zijn intact vertrokken richting PostNL volgens mij familie. Luuk zijn reactie hierop betreur ik dan ook, ik krijg meerdere beschuldigingen naar mijn hoofd geslingerd, bv over de trage verzending (3 dagen in totaal). Iets waar hij van op de hoogte was maar goed.Ten slotte dreigt hij een negatieve recensie over mij achter te laten.

Ik betreur dat hij ontevreden is en ik was bereid het horloge terug te nemen en het geld terug te storten, maar als luuk zijn teleurstelling niet de baas is en dat zo afreageert op mij houdt het op.

Een horloge verkocht aan Luuk, goede en snelle communicatie, ook toen er iets misging met de betaling.
Prima koper, geniet van de Mühle @luuk :+1:

1 like

Mooie Roamer RD100 overgenomen van Luuk voor een zeer nette prijs. Luuk super bedankt !

1 like

Deze week een horloge gekocht bij Luuk.
Luuk is snel en compleet met beantwoorden en beschikt over een dosis geduld.
Doordat het horloge (2018) nog in zijn originele plastic zat is er sprake van een absolute nieuwstaat! Ik ben aangenaam verrast door het horloge zelf (binnenkort de NA-post)
Kortom: prima zaken doen met Luuk!

Vandaag een horloge mogen ontvangen welke ik van @luuk heb overgenomen.

Dit heb ik uitgebreid beschreven in mijn NA-topic:

Om een lang verhaal kort(er) te maken:
Dankzij de zeer prettige en vlotte communicatie hebben we een heel fijne deal kunnen sluiten. Het horloge is direct door Luuk verzonden waardoor ik het ook zeer spoedig kon ontvangen.
Het horloge voldeed op alle mogelijke manieren aan de advertentie, misschien dat ‘the real deal’ zelfs nog wel beter was dan ik had durven hopen!

Dank Luuk voor deze transactie.

Gegroet,

Een blije nieuwe eigenaar!

Ik heb een horloge gekocht van @luuk en ben er zeer tevreden mee, nette communicatie en snelle verzending. Ik kan Luuk aanbevelen.

De staat van het horloge was goed omschreven en kan dus enkel positief zijn.

Bedankt Luuk :+1:

1 like

Deze week een horloge verkocht aan @luuk. We hadden al eerder leuk contact over de release van dit model en toen ik hem aanbood te verkopen was hij al snel overstag. :ok_hand:
Snelle en heldere communicatie, snelle betaling en ook weer terugkoppeling van ontvangst van het pakketje. Luuk is een aanrader om zaken mee te doen. :clap: :100:

1 like