Luuk

Twee weken geleden heb ik een Citizen aan @luuk verkocht.

In het begin verliep de communicatie zeer soepel en vervolgens kwamen we op een vrijdagmiddag tot overeenkomst voor een deal. Aangezien onze banken van elkaar verschillen zou het geld er normaal pas na het weekeinde maandag 12:00 op staan dit was dan ook bij ons beiden bekend.
Daarnaast netjes aangegeven dat ik voor zaken in het buitenland zit en die maandagochtend vertrek ,en dat het pakketje door familie netjes verpakt en verzonden wordt.

Toen ging ik maandagochtend op vakantie en na een vlucht van 10 uur en in totaal een reis te hebben gehad van maar liefst 20 uur is betalingen nakijken niet iets wat ik gelijk doe, ook luuk was op de hoogte van mijn reis. Maar toch vond luuk het nodig mij twee berichten te sturen waarin hij aangeeft: Een update te willen, of het geld al op de rekening staat en mij ervan te beschuldigen dat ik van te voren al weinig vertrouwen in de deal had (heb ik btw nooit gezegd) Dit alles is onnodig, want alles is van te voren besproken.

Dit zorgde voor irritatie bij mij, want heb meerdere malen netjes de situatie uitgelegd van te voren, dus een beetje geduld en meer vertrouwen van luuk was wel gewenst…
Vervolgens daarna netjes de track and trace naar luuk gestuurd, ook dit duurde hem weer te lang.

Toen het horloge eenmaal thuis bezorgd was bij luuk, kreeg ik een bericht van hem waarin hij aangaf niet tevreden te zijn met het horloge en dat er volgens hem krassen op zitten en dat de doos gescheurd is. Hier was ik oprecht niet van op de hoogte, anders had ik dit wel netjes aangegeven.

Hier heb hem van een reactie voorzien dat ik het jammer vindt dat hij niet tevreden is. Echter, een binnendoos die scheurt kan ik niks mee, want de doos en het horloge zijn intact vertrokken richting PostNL volgens mij familie. Luuk zijn reactie hierop betreur ik dan ook, ik krijg meerdere beschuldigingen naar mijn hoofd geslingerd, bv over de trage verzending (3 dagen in totaal). Iets waar hij van op de hoogte was maar goed.Ten slotte dreigt hij een negatieve recensie over mij achter te laten.

Ik betreur dat hij ontevreden is en ik was bereid het horloge terug te nemen en het geld terug te storten, maar als luuk zijn teleurstelling niet de baas is en dat zo afreageert op mij houdt het op.

1 like

3 berichten zijn samengevoegd in een bestaand topic: Luuk