M&M on worldtour

volgens mij kun je in de verte nog wat Somalische piraten zien vluchten ?

1 like

Gaat de M&M nog een stukje zwemmen en/of snorkelen?

1 like

ik denk dat John in het begin een foto heeft gemaakt,
vervolgens aan de cocktails is begonnen, en na dat zwarte waas en de stekende hoofdpijn een 2e foto heeft gemaaktā€¦

1 like

De fotoā€™s zijn beide tijdens zonsondergang genomen, ik had graag de m&m onder water meegenomen maar ik heb geen waterdichte camera, helaas was de dichtst bij zijnde piramide ook honderden kilometers verderop en alle kamelen waren al naar bed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Dan is er maar 1 optie over inderdaad , cocktails! :tropical_drink:

Leuk verslag :thumbsup:

De vossenjacht prijs is binnen, Bedankt :thumbsup: @Carpe_tempus

6 likes

best geinig :smiley:

Heb hem net een uurtje om en kan je zeggen hij draagt ook best lekker :smiley:

1 like

Jaā€¦ je zou verwachten dat juist deze batch NOS Q&Q
na de gebeurtenissen bij Fukushima wel uit de handel was genomen
maar ze zijn getest geloof ik dus er is geen gevaar volgens die Roemeense tussenpersoon.

veel plezier ermee !

4 likes

ik weet niet waarom maar ik vind het echt zon horloge voor een James bond villain ofzo :sunglasses:

Knap horloge, iemand enig idee waar de M&M zich nu bevind
gr roel

Het M&M Horloge ligt momenteel bij @Evw / Harry
die zou hem t.z.t. nog een rondje Amsterdam laten maken.

Ah leuk lekker hobbelen over de grachten en misschien wel de Nachtwacht :thumbsup:

je houd het nog netjes :wink:

1 like

Zo!
Even een kleine update over onze geliefde M&M.
Na een tijdje het bed gedeeld te hebben met @WatchR werd het tijd voor een wisseling van de wacht. Ik ging tijdens mijn vakantieperiode toch wat steden tripjes maken en ander leuk geneuzel. Helaas was de liefde tussen @WatchR en onze M&M erg hecht en duurde het hoogtepunt van hun samenzijn iets langer dan verwacht. Zou aan de leeftijd kunnen liggen maar dat is slechts speculatie want @WatchR en mijzelf hebben elkaar helaas nog nooit ontmoet. En al helemaal niet op ā€œzoā€™nā€ manierā€¦
Na wat berichten over en weer tussen ons en @Carpe_tempus werd ze verzonden.
Zo gezegd, zo gedaan en ons aller pronkstuk ( who needs a Rolex?) belandde bij mij op de mat. Zeer goed en met liefde verpakt door @WatchR.
Helaas bleek na openen van het pakket dat de geruchten die de ronde gingen waar zijn.

Onze M&M liep niet. Sterker nog, de kroonstift viel er pardoes uit.
Soort van premature ejaculatieā€¦

Ongelukje of aangeleerd? Wie zal het zeggen, wellicht zullen we nooit te weten komen wat de arme meid in het verleden allemaal heeft moeten ondergaan.

Geen nood!
Laat ik mijn uiterst professioneel ogend chinees gereedschapsetje er eens bij halen. Want, wie niet waagtā€¦
Na wat gepeuter op de vierkante millimeter had ik de achterkant eraf.

Een Harley Ronda uurwerkje.
Wat zou er mis zijnā€¦
Eerst maar eens een biertje om mijn onuitputtelijke kennis van quartz werkjes te stimuleren.
Na een aantal biertjes en twee afleveringen van de Netflix serie ā€œStranger Thingsā€ (goeie serie trouwens) had ik een EUREKA moment.
Laat ik eens de batterij verwisselen!

Helaas mocht dit niet baten. Tot zover mijn onuitputtelijke kennis van quartz werkjes. En tot overmaat van ramp flikkerde dat gouden ringetje weer van de wijzerplaat. Kan niet aan mijn professioneel ogend chinese gereedschapsetje gelegen hebben, zouden het de biertjes kunnen zijn? Nee joh, ben je mal! Blijkbaar was de sekondelijm van @Carpe_tempus van de Aldi en de houdbaarheidsdatum overschreden want een pleister had hem langer op zijn plaats gehoudenā€¦
!!!
EUREKA!
Pleister van mijn dochter erop. Beetje bijknippen en hoppa!!

Wijzers ceremonieel op 10.10 uur gezet voor dat esthetisch beetje extra.
Leuke pleisters maken ze tegenwoordig toch voor de kinderenā€¦

Even testritje om de polsā€¦

Op naar het avontuur!!!

12 likes

Geweldig verslag. :joy:

2 likes

LOL :+1:

2 likes

Super goed verhaal, helemaal top en vol goeie humor, Bravo :thumbsup:

2 likes

Geweldig! :thumbsup:
Jammer dat hij niet meer loopt :neutral_face:

2 likes