M&M on worldtour

Ik had 'm vanmiddag nog om.
Maar ik ben 'm kwijtgeraakt in de miniscule gele bikinislip van de bevallige dame op de bovenstaande foto.
Je weet wel, ze is herkenbaar aan de gele bikini, unox mutsje en overmatig… ehm… enthousiasme.

Ene moment zat hij nog om mijn pols en het andere moment…
Ik hoorde hem nog vallen.
"Klonk"
Ze had er natuurlijk alle begrip voor dus ben er snel achteraan gedoken.
Ben al sinds vanmiddag bezig maar het is hier verdomd donker.
Spelonken is nooit zo’n hobby van mij geweest dus ben waarschijnlijk nog wel even bezig…
Ik hoop alleen dat ze de tent niet sluit voor ik M&M gevonden heb…

1 like

tja… de lume op zo’n M&M is ook niet om over naar huis te schrijven,
maar misschien kun je nog wel @WatchR een aanzichtkaartje sturen vanuit Zandvoort ?

1 like

:laughing:

Maar … hij is dus kwijt? :cry:

Tuurlijk niet.
Een rolex raak je kwijt, de M&M niet…

1 like

@Evw , jij bent er ook vroeg bij :smile:
Vlak voordat ik ga werken altijd even koffie en het HF , bekijken :slight_smile:

Spanje, veel casio en festinas, niks moois er tussen voor mij

1 like

fijne vakantie iig !

1 like

is er niet iemand die een leuk kaartje kan shoppen met daarop netjes de locaties waar dat ding is geweest, hij is inmiddels namelijk ook in Egypte geweest,
voor het historisch archief is het wel leuk om een overzicht te hebben denk ik.

en misschien kunnen we alvast een volgende M&M koerier zoeken voor een vervolg ?

1 like

ik kan van hieruit niks shoppen, dus vanaf 18 september wil ik wel een leuke vakantiekaart maken

Voor de zekerheid Roel ik bedoel dus een plattegrondje met vlaggetjes & lijntjes
ofzo
geen “vakantiekaart” / aanzichtkaart oid. straks zit je een prachtige kaart te shoppen die iemand hooguit aan z’n schoonmoeder zal opsturen in de hoop dat ze dezelfde route zal volgen als die M&M klok.

2 likes

Ik kan wel als vervolg spelen. Ik vertrek volgende week vrijdag :wink:

1 like

ik dacht dat Chow Monkey hem naar New York zou brengen,
maar dat zou dan in overleg met @Evw / Harry moeten
ik heb geen idee of ze onderling al wat geregeld hebben.

grt. Gerard

@Evw maakt nog wat foto’s en dan kan de klok mee naar New York. Maar als iemand anders een leuke bestemming heeft dan is dat natuurlijk prima.

Wanneer vertrek je? Ik vertrek de 9e september tot 1 oktober naar Zuid-Afrika :tiger2:

Ik vlieg de 9e naar NYC. Zuid Afrika is ook een mooie bestemming. Ik vlieg de eerste week van oktober naar Suriname en dan kan ik hem wellicht meenemen. Moet alleen dan kijken hoe ik hem weer in Nederland krijg.

New York , africa , suriname… De M&M staat weer een hoop avonturen te wachten :smiley:

1 like

Het is of Zuid Afrika of New York. Daarna kan ie mee naar Suriname. T’is alleen lastig om hem van daaruit naar Nederland te krijgen. SurPost is traag en soms komt een brief niet aan. Kan hem eventueel met luchtpost sturen. Zou moeten kijken wat dat kost. Ben namelijk pas in december weer terug uit Suriname.

we moeten dat ding eigenlijk op de een of andere manier van New York naar Zuid-Afrika zien te krijgen zonder dat hij kwijtraakt of dat het Monkey een klauw geld of moeite aan verzenden gaat kosten,
persoonlijk zou ik niet tussen New York / Suriname / Afrika kunnen kiezen,
alle 3 schitterende lokaties natuurlijk.

Ik stem voor M&M aan de waterkant :wink:

Nee dan neem ik hem gewoon mee terug uit NYC en post hem vanuit Nederland naar Zuid Afrika. Dat is het handigste denk ik? Dan zien we daarna wel of we hem in Suriname krijgen. En hoe hij dan weer terug komt verzin ik nog wel even.