M&M on worldtour

Damm, too late…

Ze zijn allemaal al in de babi pangang verdwenen :smiling_imp:

Oh… I am soooooo bad today :wink:

2 likes

Klinkt als een goed plan! Jammer dat dit niet een tijdje terug is opgezet. Een foto van de M&M op curaçao of binnenkort cuba zou niet misstaan denk ik zo.

1 like

M&M heeft goed geslapen deze nacht en is klaar om verpakt te worden en donderdag op reis te gaan naar NL.
Nog even vandaag mee opstap ( fotos komen straks ) en dan in de donkere doos voor verzending.


6 likes

Nog een laatste groepsknuffel met zijn vriendjes ( die binnenkort ook in een doos belanden :slight_smile: )
En op naar de nieuwe eigenaar

4 likes

Vaarwel M&M , op naar de eerste bestemming!

leuke foto :smile:

1 like

Goed bezig Roel. Voor zo een lange reis moet je uitgeslapen zijn…

2 likes

@Carpe_tempus : al een eerste leuke bestemming in gedachte voor de M&M , als hij dadelijk is aangekomen bij jouw?

@zoeon : ik hoop dat de dubbel D snel aankomt !

@Ronald

Beetje afhankelijk van het moment waarop de M&M aankomt, ik had wel een vaag plan ermee, het tempo moet er wel een beetje inblijven, maar als het wisselen wat langer duurt zijn er meer opties.

grt. Gerard

1 like

vandaag ben ik in Baarle en dan gaat hij op de post
Ben benieuwd naar de ideeen
gr roel

2 likes

Mijn geografische kennis is niet zo goed, maar Baarle is een beetje een rommeltje met enclaves Belgisch grondgebied ?
ik meen dat op 5 mei ( bevrijdingsdag ) NL postkantoren gesloten zijn … ?

Ik heb gebeld naar de Jumbo en de post afdeling is open
Dus Normaal zijn de pakketen er Maandag

Ah… dan zal het mogelijk zaterdag of anders dinsdag aankomen, tegenwoordig komt hier op maandag niets binnen.
( ik vind trouwens dat de M&M op een gegeven moment wel weer bij jou moet terugkeren … als ie niet ergens gejat wordt )

Ik heb na maanden de M&M in mijn bezit te hebben gehad een innig afscheid for ever genomen.
Ik wil ze nooit meer zien :zipper_mouth:
Maar ben wel heel benieuwd waar de klok uiteindelijk blijft plakken.
Misschien bij een oude dame in Brazilie midden in het oerwoud
straks komt de laatste afscheids groet in Baarle en dan vaarwel lelijk ding :rolling_eyes:

1 like

Iemand was me deze week bijna aan het smeken om een ruil te doen. Mijn omega tegen deze M&M. Het is toch dezelfde niet hoop ik???

De keuze is natuurlijk tussen jouw Omega
of eeuwige roem … ( ik zou het wel weten )
nog even en je smeekt “ons” om je Omega te mogen ruilen voor 1 weekje bezit van deze M&M

1 like

Nu ben ik weg op naar Nl
tot later

5 likes

Eerste reis verslag van onze M&M on Tour
Gisteren aan gekomen te Baarle Hertog en daar is ons Reishorloge de M&M goed aangekomen
Moge de nieuwe eigenaar dit verhaal verder zetten
Gr Roel




4 likes

Het begon allemaal bij de Jumbo…
:grinning:

1 like

Jaaaaaah … daar issie !

veilig doch enigszins gehavend aangekomen na een lange reis van Baarle Hertog naar Amsterdam,
wie weet wat er komende weken / maanden nog meer vanaf valt maar de M&M zal dapper doorgaan.

3 likes

De wijzerplaat staat op uuhmm kwart over 3 :neutral_face: