M&M on worldtour

oeps
die double ring is losgekomen zie ik
misschien even vastplakken, voor die zijn reis verder zet of er gewoon aflaten, maar zal dan van onder wel lijmsporen hebben

Gewoon seconde lijm!

De ring doet me steeds denken aan de oude telefoons van vroeger , met een draaischijf :smile:

Zonder ring de reis vervolgen zou jammer zijn!

1 like

geprobeerd dat deksel te verwijderen maar dat lukt zelfs met een schilmesje niet, eerst maar eens een andere band erop gezet … die krijgt de volgende eigenaar er gratis bij.

1 like

ik denk als je hem wil redden de kast zo snel mogelijk open moet want de wijzers lopen tegen die binnenring aan
Met schilmesje lukt niet , moet echt wat harder staal zijn
Misschien anders naar de volgende eigenaar die ze even maakt
Zet in ieder geval het horloge even stil, kroon uit trekken

1 like

Hij staat zowiezo stil met de kroon uitgetrokken,
en ik heb met enig schudden die ring onder de wijzers gekregen.

2 likes

Ja… dat ding moet wel herkenbaar blijven,
als het even meezit krijg ik hem deze week nog in Dublin en Spanje op de foto en daarna weer terug in Amsterdam.
naar een volgende eigenaar, hoop dat het nog gaat lukken, anders moet ik weer wat anders verzinnen.

1 like

Wanneer vertrek je ?
Anders stuur ik een andere M&M

1 like

Een andere M&M zou toch jammer zijn , het huidige icoon oplappen en verder op reis!

Ook weer waar
anders dat carpe hem nu naar iemand stuurt die ze even aan elkaar plakt en daarna terug naar hem
Dan heeft M&M ook al eens een horlogemaker gezien, och arme dat ding :slight_smile:

2 likes

Ach… of dat ding nu werkt of niet, het gaat om het idee
hoe opvallender hoe beter en of hij de juiste tijd aangeeft is bijzaak.

3 likes

Deze week zit hij in Malaga,
Dublin wordt mogelijk pas in Juni dat ligt eraan …
eens kijken wat er in de tussentijd nog opduikt
zodat hij ondertussen nog eerst ergens heen kan en daarna weer bij mij terugkomt,
of dat Dublin dan maar helemaal niet doorgaat.

grt. Gerard

Zie dat hij niet smelt met dit warme weer
:slight_smile:

1 like

Momenteel is IJmuiden de warmste plek in Europa,
dus dat valt wel mee… ik ben meer bezorgd over imort / export bij de douane … leg dat maar eens uit zo’n Swiss made gouden horloge om de pols of verstopt onderin de koffer.

( of misschien tussentijds even naar een HF lid die die ring kan vastlijmen en een reportage kan maken ? )

2 likes

Hoe gaat het met de M&M? :slight_smile:

1 like

Aaaargh … ik heb 2 foto’s ontvangen van de M&M "koerier"
ik zou nog een paar foto’s krijgen uit Malaga,
maar ik vrees dat dit nog 2 foto’s zijn van vertrekhal Schiphol of 1 van arrivals Malaga … geen idee eigenlijk.


zodra ik hem terug heb maak ik nog wel wat plaatjes met POI uit m’n eigen regio.

1 like

Die ring moet er echt weer opgelijmd worden, straks is de M&M helemaal van slag :head_bandage:

Dat mag de volgende M&M liefhebber regelen
ik kreeg hem i.i.g. niet open met die zooi die ik hier had liggen.

1 like

Ja die kasten van M&M zitten soms behoorlijk vast, niet door ouderdom of roest of zo, maar gewoon door de manier hoe ze gemaakt zijn.

1 like

Swiss made… :slight_smile:
Maar hij is officieel on tour! :smiley:

1 like

Weet iemand waar de M&M is op dit moment?

3 likes