M&M on worldtour

gelukkig ben ik zelf niet geheel ongetraind… :punch::anger_right:
Ik ben benieuwd naar de fotos van het snorkel avontuur

1 like

Vandaag even in mijn buurtje de blaren op de voeten gewandeld, voordat de M&M naar Zeeland & Egypte vertrekt
b.t.w. ik heb 3 weken terug een andere tablet gekocht met helaas een verschrikkelijke camera dus e.e.a. had beter gekund en ik kan niemand de schuld geven… sorry.







@roberto1 wint een vossenjachtprijs voor de beste antwoorden en verder kan nog iedereen bij het Vickers Wellington monument een oranje pen ophalen die daar verstopt zit met daarin 2 spreuken degene die me deze spreuken per PB toestuurt wint een Q&Q Led horloge ( nieuw ) met kleur band naar keuze .

1 like

@Carpe_tempus
Waarom kijken die koeien zo raar naar de M&M?
leuke fotos btw

1 like

Zou leuk zijn als de m&M na het zeeland/egypte avontuur naar de volgende persoon gaat die naar de Reeperbahn moet :slight_smile:

1 like

dan moet die persoon wel een goede camera meenemen.

( die koeien herkennen in dat lederen horlogebandje misschien wel hun moeder )

1 like

:thumbsup: LOL

Erg leuke fotos!
Hoera voor mij :smirk:, sorry nog Gerard

Ik bouw de machines die in een grotere machines gaan , die de wafers belichten voor het maken van chips.
Die chips zitten ook in jouw smartphone … dus de fotos zijn toch mijn schuld! :sweat_smile:

1 like

Ah eindelijk iemand gevonden die we als pispaal kunnen aanduiden, als onze fotos weer eens bewogen zijn

2 likes

ah… zo zit dat dus :frowning: overal waar lijm op / aan / tussen of achter zit
kunnen we dus het beste wantrouwen …

b.t.w. ik heb je vanmiddag ook al de schuld gegeven want er zaten 4 toeristen op een bankje en dan is het lastig om daar ongemerkt wat te verstoppen dus ik heb me eerst een tijdje midden in de polder gepositioneerd voordat ik daar een foto van dat monument kon nemen. … die toeristen hadden uiteraard geen haast :frowning:

maar ook dat toeristenprobleem werd door de inzet van die bloeddorstige Landsmeerse koeien opgelost

.

2 likes

:joy:

Update :

Ons gewaardeerde forumlid @Mckip is bij het Vickers / Wellington aangekomen
maar kwam tot de conclusie dat de pen met de code reeds is weggehaald,
het kan zijn dat een nieuwsgierig snotjong hem heeft meegenomen of een ander forumlid … de vinder heeft 2 weken de tijd zich te melden, anders gaat dat LED horloge naar @Mckip.

grt. Gerard

2 likes

Die koeien is een top foto

2 likes

@Mckip : goed gedaan! , de Killer Koeien getrotseerd en nu dus bijna eigenaar van een kek LED horloge
:grin:

1 like

tja … Bert daar lag ie nou … :confused:
hopelijk heb je er geen snipperdag voor opgenomen.

2 likes

Ik verdenk deze vrouw er sterk van hem te zijn voor geweest
ik zag onlangs nieuw forumlid opduiken onder naam clara de koe
jaja een MOL in huis

3 likes

Ze heeft de angry bird sticker er weer af gehaald! :astonished:

2 likes

dat belooft weinig goeds… we zijn nog maar net begonnen en nu al zijn ze bezig met allerlei pogingen tot sabotage, pennen die zoekraken, zelfs met het inzetten van hun vriendin(nen) en Belgapost personeel wordt niet geschroomd.

2 likes

Nee hoor ik had een afspraak in Amsterdam vanmiddag, daarna dacht ik: Kom laat ik is gek doen en richting Landsmeer rijden, wist alleen niet dat het zo’n stuk was lopen naar het monument :dizzy_face: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Ja @Mckip , in Belgie zeggen we " ze hebben je bij je pietje"
Ik zie de laatste dagen steeds meer rare dingen ten tonele komen, koeien, molens, monumenten, en ik had je gewaarschuwd Landsmeer staat al jaren bekent als Verdachte gemeente, dus wees op je hoede, voor je het weet kun je je omega inleveren aan een stel HF leden die een samen smelting hebben bekokstooft
Ale sttttttt, niet verder vertellen

Maar een klein stukje in vergelijking met de voetreis naar Rome van Zoeon

2 likes