M035

Met @M035 kan men prima zaken doen!

Ook hier een goede ervaring met M035. Horloge ( GMT ) van hem overgenomen een tijdje geleden.

Hello. I am interested in buying a watch - royce skeleton MST44 from M035. The use of the site is difficult for me. How can I contact M035? For example mail? Is the watch still available.
Mike fron greece

I will send you a private message :wink:

Mooie Citizen overgenomen van @M035…snel geregeld…zorgde ervoor dat ik het horloge de volgende dag in huis had op het laatste nippertje🖒😊

Heel goed verpakt ook…fijn zaken doen met @M035.

Leuke deal gedaan met @M035 voor een Tissot PRS516. Vlotte communicatie, goed verpakt, kortom top!

Klokje mogen overnemen van @M035. Goede communicatie en snel afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.

Hierbij een dikke duim voor M035 (tu)

Heeft de moeite genomen een “gezocht” te beantwoorden en me een bijna nieuw horloge aan te bieden. Prettig contact, goed verpakt en snelle verzending, helemaal top :~

Bedankt :)-D

Vriendelijke collega en al aantal leuke aankopen gedaan van hem . Prettige en relekste transacties !

Prima zaken doen met M035!

Recent een G-shock gekocht van M035. Prettig contact, snel verzonden en het horloge ziet er prima uit. Een aanrader om van te kopen.

Vlotte communicatie en prompt opsturen!

Top

Zojuist ook ik een goede verkoop-ervaring gehad met Mesut! Prettige en duidelijke communicatie, vlotte betaling. Zeker aan te raden.

Veel plezier van de Tissot Mesut!

Groet, Matthijs

Prettige ervaring met M035 als koper. Bedankt!

gr, HJR

Uitstekende ervaring met M035.
Volledig zoals afgesproken en goed verpakt verzonden.
Communicatie bijzonder snel en duidelijk.

Groet, Sander

Horloge overgenomen van @M035, duidelijke communicatie en snelle levering. Het horloge voldoet aan de omschrijving. Zeker een aanrader!

Horloge overgenomen van @M035 vlotte transactie, snel geleverd👍

Zakhorloge overgenomen van @M035 : snelle reactie, erg vlot geleverd​; horloge voldoet aan de duidelijke omschrijving: geen enkel probleem en een prettige transactie
Bedankt :thumbsup:

Groet,
Paul

Een horloge overgenomen van @M035. Zoals hierboven al is gemeld, snelle reacties en levering. Horloge loopt helaas niet maar dat was al in de advertentie aangegeven dat dat zou kunnen. Al met al dus gewoon een prima ervaring en het horloge voldeet aan de omschrijving :slight_smile:

Bedankt!

Uurwerkje overgenomen van @M035, prima verpakt en duidelijke communicatie.
Prima verkoper :thumbsup: