Maandag-quartz-dag

1 like

We hebben geen echt vastomlijnd doel, vooral tijd :smile: We gaan in ieder geval naar het Zuiden (Spanje, eerst het noorden Baskenland, Bilbao etc) dan naar Zuid Spanje en we hopen nog over te steken naar Marokko.
Voor ons een hele uitdaging, vorig jaar hadden we nog een hekel aan fietsen :grin:

1 like

Horloges, roeien en houtbewerking? :wink:

1 like

Haha, slechts 1 goed de ijskast gaat je neus voorbij :wink:

1 like

3 hobbies ??
houtbewerking / fotografie en een horloge met alarm dus uitslapen

1 like

Zis wan:

2 likes

Horloges, kanoƫn, fietsen? :sunglasses:

1 like

Met een lekker luchtige band :slight_smile:

[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Junkers3_zpsoxlnwhi8.jpg.html]

[/URL]

1 like

Neem aan dat je kajakt. Wat doe je? Vlakwater? Polo? Zee? Ben zelf een zeekajakker :smile:

1 like

Vandaag wisselen tussen deze twee (quartzen) de Sinn UX, is toch nog niet verkocht en de Gavox.

Fijne dag!

Vanmorgen vol zomerse hoop mijn eigen zonnetje om de pols gedaan, op haar rubbertje. Leer leek me te plakkerig als het weer zo warm wordt.
Maar zo te zien, momenteel ook het enige zichtbare zonnetje ā€¦

1 like

fietsvirus is NOG hardnekkiger als het horlogevirusā€¦

Vintage quartz Seiko 7549-7010
No 2 voor vandaag.

[URL=http://s43.photobucket.com/user/Watchlunatic/media/IMG_5120.jpg.html]

[/URL]

3 likes

@Opdakje, @Carpe_tempus, @dialstatic en @wbcoupe

Ik fiets regelmatig en kajak sinds begin vorig jaar minimaal 2x per week, hoofdzakelijk trainen en toertjes
(max was 37km op 1 dag dit jaar) maar niet op zee omdat dat me (nog) niet trekt, wel op meren en plassen.
Ik doe overigens nog meer hoor, kom net uit de sportschool en had daar de onderste om die ik ook meestal
om heb met kajakken :wink:

2 likes

Sportief!
Ik heb mā€™n fiets omgebouwd naar elektrisch, zodat ik hem tenminste af en toe nog een keer gebruik. :sunglasses:

1 like

Even uitwaaien op het dakšŸ˜ƒ!!!

3 likes

Rotterdam??

HĆ©, dat bandje ken ikā€¦

Zie mijn topic ā€œbandenwisselsā€. Echter, wel gemonteerd maar nog niet gedragen. Bevalt deze?

Grt. Marco

1 like

Ik denk dat voor mij de quartz dag tot een voortijdig einde komt :smiley:

5 likes

Aha natuurlijk, de fiets was me niet opgevallen. Ik concentreerde me op de tafel. Ik vind dan dat ik er 2 goed had: kajakken is voor een leek roeien :wink:

Mooie Shocks trouwens. De bovenste is de enige G-shock die ik zou willen hebben: het ultieme utility horloge in een ā€˜klassiekā€™ design.