Maandag-quartzdag

Ik doe ook mee, met deze:

1 like

Vandaag voor mij weer mn laatste aanwinst, de Helgray Silverstone


3 likes

Ah… daarom was je afgelopen tijd zo actief aan het flipperen

proficiat !

1 like

Haha klopt, het geld moet ergens vandaan komen… Steeds maar kopen en niks verkopen is ook zo een bodemloze put…
Ik moet zeggen dat dit horloge me zeer goed bevalt. Misschien toch een idee om wat meer goedkopere horloges weg te doen en omhoog te traden.

1 like

Wat s de kwaliteit van die staalband / endlinks eigenlijk ?
all sollid of folded ?

Alles is solid, ook de endlinks. Zeer fijne band en hij sluit erg mooi aan op de kast. Ook de sluiting is erg solide, geen dun blik maar gewoon een goede solide sluiting.
Hier een linkje naar het topic, staan ook wat meer foto’s van de band en de bijgeleverde leren band met vouwsluiting.

M’n eerste horloge! Alleen de mijne was grijs/zwart. Gekregen toen ik ongeveer zes(?) was :smile:
Die twee rondjes die per sec. en tien seconde vol lopen waren fantastisch haha!

Dat verhaal over de subdial had ik gisteren al gelezen
maar kennelijk had ik niet door dat het jouw NA was

1 like

Vandaag maar mijn allerkleinste om de pols gedaan.
Weegt ook bijna niks pondje meer of minder wat maakt ut uit…:laughing:

Maar Maandag Quartsdag W.T.F kende ik ( nog ) niet, wel Woensdag gehaktdag. Das tenmiste fijn Donderdag schone vingers… :flushed:

1 like

Mandaag Quartz dag ? Ik doe mee!!! :smile:

2 likes

aparte klok +1

maar wat staat er aan tekst boven die golfjes ?

Brok antiek.

2 likes

loopt nog steeds als een zonnetje, en ik spaar 'm echt niet!

Junghans Mega.

1 like

Had vanochtend geen horloge om, toen bezig gegaan met het verven van de trap, hele middag bezig, dus pas om ongeveer kwart voor vijf een horloge gepakt, wat dus een quartz was, want ik had geen zin meer aan op tijd zetten en eventueel opwinden. :smile:

https://lh3.googleusercontent.com/-tSx7tODmCDM/VIwlEfpzXBI/AAAAAAAAFCw/eYAfyOY4mLU/s576-Ic42/Deep_Blue-Sea_Ram500mesh-1.JPG

3 likes

Ds blue ribbon en 330m/1000ft

Ik doe mee!

Mijn beste,

Allerheiligen - Allerzielen. :church:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

4 likes

Alleen voor de foto op rubber. Normaal op leer :stuck_out_tongue_closed_eyes: