Maen Hudson repareren

Gelukkig had ik dat al begrepen :wink:

:+1:

Ik vind het ook prima opgelost door Maen zo!
Geen gezeur met op en neer sturen en jij bent meteen geholpen. Perfect!

1 like

Ik was 1 maand geleden voor een klus bij Belle Heure en ben prima geholpen. Maar aangezien het een nieuw horloge onder garantie is zou ik hem in dit geval opsturen naar Maen op hun kosten.

Edit op mezelf:

Deze reactie was misschien wat kortaf.
Ik vond het vooraf vragen om de rekening zo logisch dat ik dat niet verder heb genoemd. ‘Vertrouwen is goed, controle is beter’ :wink:

Ik vind het erg jammer dat de Hudson hier zoveel negativiteit heeft gekregen. Onterecht m.i. want ik had hem ook. Gewoon prima horloge en een leuk ontwerp.

Ook de service van Maen als zeer correct en plezierig ervaren. Ik zou niet twijfelen over een volgende Maen.

Fijn dat die weer compleet is 3n geniet er van, hij is gewoon mooi. En ook goed

3 likes

Die negativiteit heb ik ook gelezen. Kon het ook niet helemaal thuisbrengen. Maar toen de term ‘Oplichters’ voorbij kwam werd mij duidelijk dat ik het de meningen met een korreltje zout kon nemen.

Ben er nog steeds erg blij mee. Vooral leuk zijn de (spontane) complimenten die ik krijg.
Niet zoveel als bij mijn vintage Omega, maar toch…

2 likes

Idem dito hier, veel positieve reacties, mooi horloge.
Veel waar voor het geld.
Mvg. Bertjan

1 like

Hier ook positief. Ik heb me even laten beïnvloeden door het negativisme en hem aangeboden in het blauwe deel. Eerlijk gezegd dat mijn enige drijfveer voor de verkoop het feit was dat ik genoeg horloges en dat het me bij KS en HFLE vaak meer om de reis er naar toe gaat dan om het verwerven van het eindproduct. Kennelijk maakte dat de meute nog cynischer i.p.v. dat iemand een kans zag :wink: Dus hier blijft hij gewoon, het is een heel leuk horloge.

3 likes

Inderdaad een heel leuk horloge! Geniet er echt wel van. Het negativisme nooit helemaal in kunnen vinden. Goed te horen dat ze de service zo regelen.

2 likes

Toevallig moest mijn Maen Skymaster ook gerepareerd worden. Maen vroeg mij ook het horloge bij en lokale horlogemaker te repareren en de kosten te declareren bij Maen. Reden omdat dit sneller is. Toen ik aangaf dat mijn wens was hem door Maen zelf te laten repareren was dat geen probleem en werd het horloge kosteloos opgehaald door DHL, gerepareerd en terug gestuurd. Ik ben zeer tevreden over Maen en vind dat Maen mooie producten levert en een uitmuntende service. Complimenten aan Maen!!

7 likes

Maen heeft een uitstekende service. Met mijn mk1 had ik het toen gekende probleem met de kroon die vast kwam te zitten tijdens het dicht schroeven. Ik werd vlot van een nieuwe kast en kroon voorzien.

1 like

Ook hier vooral een positieve ervaring. Il heb de mk3 met het sellita stp 1-11 movement. Deze wilde nog wel eens moeizaam herstarten als het horloge een tijdje in de kast had gelegen. Na melding bij Maen hebben ze me aangeboden om er onder garantie een Ronda uurwerk in te zetten. Navraag leerde dat ze zelf ook niet al te tevreden waren met de Sellita uurwerken (al weet ik niet waarom, want het wordt veel gebruikt in andere horloges volgens mij), en mede daarom nu op Ronda r150 waren overgestapt.

Snelle reacties steeds van hun service center.
Maen was en is niet perfect, maar ze luisteren echt goed naar hun klanten en doen hun stinkende best om beter te worden.

5 likes