Mag ik u een vraagje stellen?

Ik zal morgen de kast even openmaken om een foto van het uurwerk/binnenkant te maken.
Een foto van de achterkant heb ik, even zoeken moet ergens zijn.


Gevonden, binnen kant volgt.

1 like

Thai market, zei ik tog … :slight_smile:

Deze ekster?

Oke, dus een echte Seiko speciaal gemaakt voor de Thaise markt, dat begrijp ik toch goed he?

Ik heb het idee dat het wel echt minder van kwaliteit is, er zit een lullig klein uurwerkje in met een stuk plastic er omheen.
Heb even een foto gemaakt

Ik bedank ieder voor de antwoorden die zijn gegeven.
Groet, JK

Nee, dit ben ik niet. Zit niet op Facebook. Ik zie daar niet de lol van in de hele wereld op de hoogte houden van wat je doet en dan ook nog met foto’s e.d. mijn dagelijkse dingen hou ik liever prive.

Wat ik mij nog wel afvraag, waar aan zie je nu aan die achterkant dat dit echt is? Hoe zou de achterkant van een fake er dan uitzien?

Had gekund, met al die glimmertjes :smile:

Dit is inderdaad wat je noemt een absoluut minimum uurwerk. Kan me echt niet voorstellen dat dit origineel is, als er op het uurwerk ook geen Seiko staat

Dit is echt nooit door Seiko Japan gemaakt.

2 likes

nope
nepper dus
had u toch gelijk … :slight_smile:

Ik zie Seiko ook geen “Japan movt.” op een caseback zetten.

Daarbij, hoewel Seiko produktiefaciliteiten in Singapore heeft: Singapore ligt al heel lang NIET in Japan :sweat_smile:
(Het is dus wel een Seiko kaliber. De fabriek die in Singapore staat en onder SII valt heet Seiko Instruments Singapore Pte Ltd =SIS)

I know…:innocent:

1 like

:joy:

1 like