Mailtje naar Atlantic / verzoek om nieuwe box

24 uur voorbij…nog geen reactie. :hourglass:

T is ook bijna weekend :wink:

Beter was misschien om de vraag begin vd werkte stellen.

Ik wilde dit ook wel eens proberen maar deed het nooit vanuit de overtuiging dat de producent dit niet zou doen. Ben dus benieuwd naar je resultaat!

Ik heb half jaar geleden bij Seiko een giftbox gevraagd voor mijn Stargate. Kreeg binnen dagen een hoogglans witte giftbox zonder kosten in de bus. Topservice bij Seiko. Maar kan mij voorstellen dat sommige luxere merken zo vaak de vraag krijgen dat ze dit niet doen.

En als je niks ontvangt wellicht eBay?

Zelf jaren geleden gevraagd over n omega duikfles. Kreeg ik zomaar de duikfles inclusief dealer vitrine materiaal erbij om de fles en horloge mee te stallen.
Stond ik even verbaasd van te kijken.

Disclaimer:
In t verleden behaalde rendementen bieden geen garantie voor de toekomst.

1 like

Of gezocht topics hier, wus e.a. horloge fora. Vast wel mensen die zo iets in de kast hebben liggen en er niks mee doen en er misschien wel vanaf willen.

Zelf een paar jaar geleden de houten doos van mijn Meistersinger laten vallen, kwam ongelukkig terecht, kapot. Vriendelijk mailtje opgesteld in net Duits, met het verzoek een nieuw exemplaar te kunnen bestellen/ontvangen. Twee dagen later een koeriersdienst voor de deur met een flinke doos, met daarin een complete nieuwe verpakkingsset en een handgeschreven briefje …

Het kan dus wel.

Een houten MeisterSinger doos? Luxe, hoor :smile: Om mijn Perigraph zat een book-style kartonnen doos (‘Rituals of Time’)

Hallo allemaal,
18 d verder geen mail terug, geen box,
Nog een keertje kietelen of is dat te veel gestalkt?

Same here… Zal daar de prijssijging door verklaard worden? Dure doos!

Vraag wel of ze de omdoos goed willen controleren voor verzending :blush:

1 like

Voorzichtig een herinnering sturen. Met daarin bijvoorbeeld “dat je het niet helemaal zeker weet of voorgaande mail is aangekomen wegens eigen gammele pc problematiek”

Ik doe maar een gooi.

Elf.

Update, 2 x mail gestuurd, geen enkele reactie…
dead end: jammer, mijn affiniteit met dit merk wordt allengs minder.

Beetje triest als je affiniteit met een merk afhangt van een bedel-mailtje voor een nepleren-doos.
Wat vind je van het horloge dat in de doos zat? Nog steeds blij mee? Doet ie het nog steeds naar behoren?
Zo ja, vind ik dit een beetje nutteloos afzeiken van Atlantic…

1 like

Ok, dat is jouw mening: ik vind het een gemiste kans van Atlantic om
een klant tevreden te houden. Bij positieve reactie had ik lovend kunnen doen
over de aftersales service, nu dus niet.
De Atlantic mariner was en blijft mijn al verworven grailtje, ohne Zweifel.
Maar ik was in de overweging een model erbij te kopen, dat gaat het niet meer worden, dat bedoel ik eigelijk met het afnemen van mijn affiniteit, dat is dan weer geen afzeiken, toch?

Ik vind het geneuzel als je de volgende Atlantic die je kennelijk eerst wel mooi vond niet koopt vanwege doosgedoe.
Mijn mening, maar ik vind dat er hoofd- en bijzaken zijn.

Kan je ze niet bellen ??

Elf.

Ik kan het heel goed begrijpen.
Die principes zijn bij mij wel bekend.
Het gaat ook niet zo zeer om die doos, maar om het uitblijven van enige reactie.
Dan zou ik mij ook gaan storen en iets gaan afschrijven.

Niet reageren is natuurlijk heel slecht. Maar kan wel begrijpen dat ze geen horlogedozen versturen zonder bijbehorend klokkie.
“Het is wel een hele gemakkelijke manier om je nep horloge er te laten uitzien als complete mint set” :smiley:

Dat is bij jou natuurlijk niet, maar ik denk wel dat dat 1 van de redenen is om het niet te doen.

Daar had ik nog niet aan gedacht, maar dan had ik dat ook graag als reactie gehad, toch?

1 like

Dit doet mij denken aan hoe moeilijk het soms is om aan extra schakels van een armband te komen. Voor Seiko heb ik inmiddels een oplossing. In de VS stuurt de Amerikaanse service afdeling tot 3 schakels GRATIS naar hun klanten in de CONUS (Continental US) Ik heb ze eens vanuit NL gebeld en ze waren niet ongenegen mij schakels te sturen, maar dan naar een US adres. Goede WIS kennis in de VS stuurt het envelopje voor onder de 2 dollar dan dóór naar mij en ik Paypal hem dan de kosten.
Met andere merken is dat een heel ander verhaal. Via Casio Duitsland het eens voor elkaar gekregen dat zij mij 2 splinternieuwe schakels opstuurden van een jaren 90 horloge, maar achteraf mochten ze dat niet, dus ik kreeg ze gratis (het had een prijskaartje, maar het hele idee was voor wederverkopers bedoeld).

Swatch Nederland heeft een paar splinternieuwe stalen banden ingekort, omdat ze niet helemaal zeker waren, welke het beste paste op mijn specifieke Irony, Ik kreeg 3 sets van 2 gratis! Ik hoefde de niet matchende (wijze van "brushing) niet terug te sturen!

Het Duitse Constantin Weisz stuurde mij de verkeerde kleur (ik heb een gouden, kreeg stalen schakels) maar kreeg het advies contact op te nemen met hun Amerikaanse serviceafdeling, waarna ik inderdaad de gevraagde gouden schakels kreeg) Achteraf, passen deze schakels op een hele zwik 24 mm ‘mesh-met-schakel’ armbanden, waaronder Rover & Lakes, Sottomarino Italia en andere…