Marathon Only

Ik moet toch een beetje aan Obris Morgan/Borealis denken heur…

2 likes

Haha, brrr…

2 likes

Brrr indeed!

2 likes

Ach, jij bent nieuw hier. Je moet eerst die hommage fase door natuurlijk. Excuses. Groetjes aan Günther. :wink:

7 likes

2 likes
5 likes

Erg fijn en mooi horloge. Ik had de JSAR. Lekker groot en zwaar.

Het enige waar ik niet tevreden was een bekend Marathon kwaaltje. Binnen twee weken na aanschaf begon de verf uit de bezel te vallen.
Eerste foto is ten tijde van aanschaf, afgelopen januari. Laatste foto is van half april toen hij vertrok.
Bezel aanvullen met een lakstift of grease pencil was het antwoord van Marathon. Ja doeiiiii!

3 likes

Oh heb je er weer een te koop?

1 like

Nog steeds. :smile:

1 like

De magie is er een beetje vanaf he?

Vroeger had je hele wachtrijen voor al die duistere maar vaak toch smaakvolle klokjes van je, maar nu raak je niets aan de straatstenen meer kwijt. Je maakt de verkeerde keuzes ben ik bang, doet me pijn om dit te zien…

Over smaakvol gesproken, is mijn BAM! bandje al verstuurd?

1 like

Klopt. Mijn status als Hodinkee van de lage landen is voorbij. Tijd om HF te verlaten. :sunglasses:

Oeps. :upside_down_face:

1 like

Tja, zo was ik ooit de hofnar van HF… Andere tijden dit…

Ik geef je een advies; kom terug met een nieuwe forumnaam. Kies een jolige 80’s held, dat doet het wel goed

2 likes

Dat advies ga ik opvolgen. Ik zit te denken aan Jerry Butler.

1 like

Jij zegt het, wij dachten het allemaal. Zonde. Ik moet mijn piek nog bereiken.

1 like

Dat mag ik toch hopen. Als dit het al zou zijn geweest… Poeh. Huul’n.

2 likes

Winter is coming, en kerst… dat ook

2 likes

Deze had ik helemaal gemist… (Dit draadje blijkbaar ook… Of verdrongen)

2 likes

Volgens mij is er nog geen only draadje voor deze sympathieke, bonkige Canadezen, met Zwitsers bloed. Dusss… ik start met de MSAR.

image

7 likes

Vraag mij af of er veel rond zwerven hier op het forum. Ik hoop iig binnenkort een gpq te dragen, grab ‘n go watch die tegen een stootje kan.

1 like