Marathon Only

Rond de kerst hadden ze ‘sale’ bij Marathon met kortingen tot 40% volgens mij, daar heb je nu niets meer aan maar is misschien iets om in de gaten te houden.

Ik hoop dat ik mazzel heb, mijn nieuwe JDD (nos) is eindelijk onderweg vanuit Zwitserland welke ik scherp kon kopen. Ik heb hier ook wel even naar moeten zoeken (en nu al heel lang wachten), maar ga er vanuit dat het dit allemaal waard is.

1 like

Wil die JDD wel eens in het echt zien. Hint hint

1 like

Prachtig. Draag je hem veel?

And so do I…:grimacing: Ik gebruik de Track & Trace mogelijkheid elk half uur. Hij is verstuurd met Colissimo, dus ik ben toch enigszins huiverig…

Nee ik heb hem uit het raam gegooid terwijl ik op de A2 reed…

1 like

Weet ik nog heel goed. Ze hebben er weken over gedaan om de ontstane krater te dichten.

1 like

Vanmiddag met de post ontvangen! Deze heb ik 26/12 besteld in Zwitserland dus hij is lang onderweg geweest. ‘Verlangen is groter dan het hebben’ gaat deze keer niet op, wat een klatser is dit! Van een geheel andere orde weer, bestand tegen zowat alles, dat straalt deze klok uit, de Marathon JDD!

Laat de tijd nu maar komen, ik ben er klaar voor!

7 likes

Heel vet! Veel plezier ervan :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd! Wat een knoepert…

1 like

:star_struck: geweldig

1 like

X post

2 likes

Was benieuwd naar het verschil tussen de SAR (41mm) en JSAR (47mm)
Kwam deze foto tegen… :scream:

Onwaarschijnlijk groot verschil. Zouden ze niet een medium hebben gebruikt?

2 likes

Nadat ik 3 weken geleden net misgreep, vanmorgen bij @Richard1 toch de TSAR medium op kunnen halen.
Gelijk maar even z’n vanille-rubberen bandje om gedaan.
Hoe mooi het staal ook is, mijn ding is het (nog) niet.

Me happy… en thanks Richard :facepunch:

7 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst!

6 likes

Veel plezier met deze topper :sunglasses:

1 like

X post

4 likes

Even prikkelen

5 likes

‘Canada’ strap binnen…

4 likes

Even topic leven in blazen…

15113FAF-4F62-4276-901A-8AB1854DDBC2

4 likes

1 like