Marcelv 👍🏻👍🏻

Bij @marcelv een SRP637 gekocht en een super fijn contact/afhandeling gehad.

Zeker aan te raden bij anderen en een mooie prijs betaald voor het horlge.

Gr T.

Marcel weer bedankt voor de goede samenwerking en communicatie…weer 2 tevreden mensen die via een gezamenlijke hobby tot een leuke deal zijn gekomen.

@marcelv is een aanrader…heb al meerdere horloges bij hem gekocht en zou dat zo weer doen !

Bedankt weer.

Gr

Ook hier, voor de zoveelste keer :wink: een goede ervaring met Marcel.

Zoals het hoort, gezellig en altijd leuk even een lotgenoot op horlogegebied te spreken :smile:

:thumbsup:

Fijn contact, goed meedenken, erg tevreden over @marcelv
Bedankt!

Mvg. Bertjan

1 like

Hier ook een positieve ervaring met Marcel. Echte liefhebber en betrouwbare zakenpartner. Top!

1 like

T’is prima communiceren met Marcel. Betrouwbaar om zaken mee te doen! :thumbsup:

1 like

Wederom een horloge gekocht bij Marcel en ook deze is weer perfect verpakt opgestuurd en het horloge is precies zoals beschreven !!

Het gaat hier om mijn nieuwe SKX009…mooie aanwinst en weer fijn zaken gedaan te hebben met Marcel…zal niet de laatste keer zijn :wink: Aanrader dus !

2 likes

Mijn eerste horloge via HF en deze bij Marcel gekocht. Heel erg blij met de Seiko SARX015 Vlot en prettig contact. Zou zo weer bij hem kopen

2 likes

De SARX015 van Marcel gekocht.
Ging erg soepel.
Bedankt👍

1 like

SARB017 gekocht, ik ben er zeer blij mee. Betrouwbare verkoper :ok_hand:

1 like

Een sarb035 gekocht bij Marcel en vandaag ontvangen. Je zou willen dat iedereen zo was waarbij je een horloge aanschaft. Hele fijne communicatie, service gericht en bied nog enig support ook. Echt top en een betrouwbare verkoper. Mocht ik weer een Seiko aanschaffen (waarschijnlijk van de sarx-serie) dan zou ik hem zeker bij Marcel bestellen. Marcel is een echte aanrader!

1 like

Ik kan alleen maar het bovenstaande bevestigen! Alleen heb ik het zwarte broertje ontvangen, SARB033. Ik heb wel heel lang getwijfeld over de SARB035 :slight_smile:

1 like

Een Sarb065 gekocht bij Marcel, en die was gewoon nieuw! Goede prijs, snelle verzending, top!

Inderdaad erg geduldig ook, fijn voor besluiteloze mensen als ik :slight_smile:

1 like

Prima zaken gedaan met Marcelv. Goede communicatie, schitterend horloge en bomvrij verpakt. Aanrader!

1 like

Leuke ruil/verkoop gedaan met Marcel. Uitstekend op de hoogte gehouden via whatsapp en horloge bombestendig verpakt :sunglasses: Een uit het rijtje forumtoppers dus :+1:t2:

1 like

SDGM003 gekocht van Marcel.
Super! Duidelijke communicatie, komt afspraken na.

Ik weet je te vinden als ik nogeens wat nodig heb Marcel! :smile:

2 likes

Ik heb in November een Aevig Huldra gekocht bij marcelv, doordat wij toen aan het verhuizen en verbouwen waren nu alsnog een zeer positieve reactie :+1:
Comunicatie, afhandeling, verzenden en omschrijving was allemaal goed en het horloge is zoals beschreven.

Nogmaals bedankt.

1 like

Vandaag een horloge geruild met @marcelv.
Vlotte communicatie, heldere afspraak en een leuke ontmoeting.
Kortom, aanrader! :thumbsup:

1 like

Een mooie Seiko overgenomen van Marcel. Het horloge ziet er als nieuw uit en kwam aan in een bombproof pakket. Snelle en duidelijke communicatie, kortom een prettige deal. Marcel bedankt en wellicht tot een volgende deal. Mvg.

1 like

Ook een hele mooie Seiko sbdc051 overgenomen van Marcel Hele goede communicatie en vlotte afhandeling Super Top :+1::+1:@marcelv

1 like