marcoa

Horloge verkocht aan Marco. Aangename deal, aanrader!

Wederom zaken gedaan met deze liefhebber @marcoa

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben, waar blijven die andere lovende reviews?

Hierbij dan de lang verwachte extra review!

Prima zaken gedaan met @marcoa ! Ik kan hem ook aanraden!

Dank Marco voor de aangename deal.

Goed verpakt. Horloge perfekt.

:+1:

Crafter gekocht van Marcoa.
Eerlijke info en snel verzonden. :+1:t3:

1 like

Horloge verkocht aan Marco. ook hier niets dan goede ervaringen!

Horloge verkocht aan @marcoa. Duidelijke communicatie, snel van betalen en bericht van ontvangst.een aanrader​:+1::+1::+1:

Deze week een horloge verkocht aan @marcoa , goeie communicatie, eerlijke deal en vlotte betaling. Top! :ok_hand:

1 like

Zeer prettig om zaken te dien met Marco.
@marcoa
Voor herhaling vatbaar!
:+1:

Horloge verkocht aan @marcoa
Goede communicatie, correcte betaling enz. enz.

:+1::ok_hand:

Ik heb mijn SKX verkocht aan Marco. Goede communicatie en vlotte betaling, aanrader dus :+1:t2:

Vandaag heel bijzonder gaaf exemplaar Seiko SKX009 gekocht bij Marco. Inderdaad geen enkel krasje gevonden, zoals aangegeven in de advertentie. Zelfs de band is perfect op maat.

1 like

SARB017 overgenomen, ging zeer soepel.
Bedankt.

1 like

Boek verkocht aan @marcoa.
Nette communicatie, snelle betaling en een ontvangst bevestiging.

Helemaal prima!

1 like

Een tijdje terug mijn shogun verkocht aan Marco, maar helemaal vergeten een review te schrijven. Communicatie enzo was gewoon top. Gelukkig wordt de Seiko nu meer gedragen dan toen ik hem nog had. Veel plezier ermee!

1 like

Skx van @marcoa overgenomen, snelle verzending, horloge zoals aangegeven (nieuwstaat) en duidelijke communicatie!

1 like

Deal gedaan (inmiddels een aantal.weken terug) voor een crafterblue strap voor mijn turtle. Band is als beschreven, gevraagd om passende springbars erbij, helaas ver van passende springbars gekregen. Enige communicatie hierover verliep stroef. Jammer!

Lees dit net, maar als je niet eerlijk kunt zijn kun je beter niets opschrijven.
Was een duidelijke deal, bandje zonder springbars, jij doet een bod op mijn vraagprijs ik ben akkoord, ik stuur nog een set springbars mee en geef duidelijk aan dat ik niet weet of ze passen!
Lekker stroef dus🤨

1 like

Horloge van Marco overgenomen

  • communicatie :+1:
  • verpakking/verzending :+1:
  • de waren :+1:

Graag tot nog eens.

1 like

Prachtige Steinhart overgenomen van Marco @marcoa Nog mooier dan beschreven, zeer prettige transactie, leuk contact, super snel verzonden. Rest mij niets anders dan mijn dank en aanbeveling uit te spreken voor Marco!

1 like