Marktplaats boeven

Mods, als dit niet mag, laat het dan ajb weten. Ik wilde namelijk een topic aanmaken over oplichters op Marktplaats om mijn mede-verzamelaars te waarschuwen. Wellicht kunnen anderen ook hun waarschuwingen delen of ervaringen kwijt.

Deze dame heb ik aangesproken op het feit dat zij horloges aanbiedt alsof ze echt zijn, terwijl het overduidelijk replica’s zijn. En ze is (als het al een dame is) is ook nog eens erg onbeschoft.

Ik denk dat de prijs redelijk weggeeft dat het een replica betreft…

2 likes

Schavuiten zijn het, wat een gespuis!
Maar ik stel voor om het overzichtelijk in 1 draadje te houden zoals @pulsar96 ook al aangeeft.

Ik zie nergens in de advertentie staan dat het echt is?

Goed dat je ons waarschuwt! :policeman:

1 like

Had er vanochtend ook weer een. Staat een Fortis van me te koop en de geïnteresseerde (Dave) bood de vraagprijs maar vroeg wel verzending naar Kansas, USA. Gaan we dus echt niet doen…

Kon het niet laten, toch even een bericht gestuurd met de vraag.

Is het een echte? Is de prijs zo laag omdat er geen doos en papieren bij zitten?

1 like

Voor ons wel, maar stel je hebt een hoopvol en naïef persoontje te pakken?

De “dame” in kwestie bedreigt mij nu ook.

Even MP een bericht sturen

Reeds gedaan. Men zegt mij te gaan opzoeken aan de hand van mijn advertenties. Alsof ik mijn huisadres überhaupt zomaar zou opgeven pfff… Marktplaatsgekkies.

Moet je replyen dat je adres net zo echt is als die horloges :rofl:

3 likes

Je username bestaat gelukkig niet uit je achternaam en je voornaam staat ook niet in je profiel.

6 likes

met die prijs bij de advertenties is het toch wel duidelijk dat het fakes zijn?

3 likes

Nogmaals, voor ons ja, maar de gemiddelde n00b niet

Als je nieuwe nikes op mp voor een tiende van de prijs ziet, weet je ook dat ze fake zijn.

Hoef je verder geen expert voor te zijn lijkt me.

500 eu is iets anders dan 10 EU je? Genoeg trappen erin

Gelukkig woont ie niet in een plaats die begint met een H. Toch?

1 like

Kun je toch gewoon doen als hij het geld heeft overgemaakt naar jouw bankrekening?