Marnix.moed

Prettige communicatie en vriendelijke persoon, komt afspraken na. Wing (tu)

Richard1973 Schreef:

Prettige communicatie en vriendelijke persoon,
komt afspraken na. Wing (tu)

thx. en jij ook bedankt!

Wing (marnix.moed) is een buitengewoon aardig medeforumlid, die de afspraken nakomt. Is vandaag langsgeweest om een Steinhart op te pikken. Gezellig wat over onze passie gesproken. Hij had nog een paar mooie klokken om te laten zien (Omate, Steinhart Triton).

En als klap op de vuurpijl nog wat lekkers voor bij de koffie en thee: Chinese gesuikerde lotuswortels.

Helemaal top, Wing!
(tu)

WilSeiko Schreef:

Wing (marnix.moed) is een buitengewoon aardig
medeforumlid, die de afspraken nakomt. Is vandaag
langsgeweest om een Steinhart op te pikken.
Gezellig wat over onze passie gesproken. Hij had
nog een paar mooie klokken om te laten zien
(Omate, Steinhart Triton).

En als klap op de vuurpijl nog wat lekkers voor
bij de koffie en thee: Chinese gesuikerde
lotuswortels.

Helemaal top, Wing!
(tu)

Pleasure was all mine Wil. Wat n gave kameleon is die Apollon zeg, klasse :~

Leuke kat heb je ook. Volgende keer zal ik n extra tas voor m meenemen :+

Ook hier een erg prettige ervaring. Prettige communicatie, betrouwbaar en attent. Bedankt voor een leuke deal!

Gezellig je even gesproken te hebben over de gezamenlijke horloge passie!!

Tnx(tu)

vlotte afhandeling ,goede communicatie ,top forumlid

Weedz Schreef:

Ook hier een erg prettige ervaring. Prettige
communicatie, betrouwbaar en attent. Bedankt voor
een leuke deal!

Hoi Weedz,

jij ook bedankt voor je flexibiliteit voor die dag. En uiteraard de stoere klok :slight_smile:

Romke Schreef:

Gezellig je even gesproken te hebben over de
gezamenlijke horloge passie!!

Tnx(tu)

Jij ook bedankt!

Het klokje is al op de eerste bijzondere gelegenheid om geweest. Wat een leuk ding, chique en tikje sportief tegelijkertijd.
Moet nog wel even uitvogelen hoe de maanfase werkt. Zit heel anders in elkaar dan op m’n G-shock :+

Band aan Marnix verkocht. Prima communicatie, prompte betaling. Kortom, het is uitstekend zaken doen met hem.
Absoluut aan te bevelen!

1 like

Ik heb een horloge aan Wing verkocht, afgesproken langs de autoweg en een buitengewoon leuk onderhoud gehad over (hoe raden jullie het) horloges.

O ja, en de transactie is ook prima afgerond! Zeker een aanrader!

1 like

WW-2 horloge verkocht aan @marnixmoed, ondanks een foutje van mijn kant, is het heel sportief
afgehandeld, prettige en correcte communicatie, aanrader !

1 like

Wing is een zeer gepassioneerde liefhebber van horloge’s en kan er vol passie over praten. Wing bedankt voor de les in, voor mij een nieuwe wereld, de ‘andere soort’ horloges. En natuurlijk bedankt voor de lange weg die je hebt afgelegd voor het overnemen van het klokje. Toppertje

1 like

Wat een leuke vent! Gezellige overdracht in persoon gedaan en een uur heerlijk zitten kletsen over onze hobby!

1 like

Wing is een liefhebber en ook nog eens een heel aardige vent. Fijn contact en prima zaken doen :thumbsup:

1 like

Weer een plusje achter de naam van dit forumlid :wink: Bedankt voor de leuke deal en graag tot de volgende.

Groet,

Jeffrey.

1 like

Wing heeft een horloge van me gekocht. Vriendelijke man en leuk over horloges gepraat. :+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aan Wing @marnixmoed

Duidelijke, snelle en nette communicatie
Zeer snelle betaling

Tot een volgende keer :wink:

1 like

Eervolle vermelding. Damasko bijna weer verkocht (deal was al rond, alleen de overdracht moest nog plaatsvinden). Ik kreeg last minute spijt en ik werd gematst (hij had me aan de deal mogen houden) door @marnixmoed die aangaf zich niet comfortabel te voelen als ik de Damasko met wroeging zou wegbrengen. Super chique.

7 likes

Vandaag een prachtig horloge aan Wing verkocht.
Wat een aardige en sympathieke vent. Naast horloges ook genoeg ander gesprekstof.
Kortom een topper.

Gr Bram

1 like