Martv

Gisteren naar volle tevredenheid een Rolex 114060 overgenomen van Mart. Van ten voren goede communicatie en een beschrijving die meer dan volledig was en is van het betreffende horloge. Tijdens de overdracht lekker kunnen kletsen over horloges en over hetgeen we op dat moment om de pols hadden. Bedankt voor de soepele transactie. Wat mij betreft tot ziens :).

1 like

Een Rangeman overgenomen van Mart. Heldere, snelle communicatie en horloge was zoals beschreven. Goede ervaring!

1 like

Net terug op mijn trein na overname van een 16570 van Mart. Top communicatie en super faire deal.

Heerlijk kunnen kletsen over horloges en zelfs moeten lopen om mijn trein te halen. De tijd gaat snel als je je amuseert.

1 like

Al een vlotte reactie op mijn zoektocht naar een vakantieklokje van @martv . Vlotte afhandeling, zeer deugdelijk verpakt vandaag ontvangen. Thnx Mart!

1 like

Vandaag een mooie klok ontvangen van @martv. Fantastisch verpakt, meer dan professioneel. Het horloge is in perfecte staat aangekomen. Fijne communicatie, goede deal.

Mart, dank je wel.

1 like

Gisteren een horloge van @martv overgenomen, super contact en een top afhandeling. Top verkoper!

1 like

Hier ook een goede ervaring met Mart. Had een gezocht-topic aangemaakt en na wat snelle en duidelijke berichten tot een mooie deal gekomen.
Vandaag het horloge mogen ontvangen en was super compleet, netjes en bovenal goed ingepakt.
Aanrader! Bedankt Mart!

1 like

Vorige week een horloge gekocht bij @martv.

Communicatie was vlot en met gevoel voor humor, dat is altijd prettig zaken doen.
Horloge was zo snel binnen als maar mogelijk was, keurig verpakt en verkeerde exact in de in de advertentie beschreven staat.

Conclusie: zonder enige aarzeling zaken mee doen!

1 like

Vandaag van Mart een leuke, frisse G-Shock overgenomen, topklok, zoals besproken.

Halverwege afgesproken, even over onze hobby gehad en tevreden huiswaarts!

Voor herhaling vatbaar, bedankt Mart :thumbsup:

1 like

G-Shock aviator gekocht van Mart. Een mooi verhaal rijker, want mart had nog een andere G-shock verkocht en de 2 pakketjes door elkaar gehaald. Uiteindelijk erg netjes opgelost en gedurende de hele tijd een duidelijke en open communicatie. Zou zeker in de toekomst nog zaken net Mart doen!

1 like

Een stalen Seiko Turtle band verkocht aan Mart. Verliep allemaal soepel. Een lid zoals wij ze graag zien.

1 like

Yep zelfde hier, ik had het pakketje van @willemC en hij de mijne. Netjes opgelost, @martv reageerde en handelde snel en nam de verantwoording op zich :+1:

2 likes

Veel plezier met de rangeman dan :wink:

1 like

En nog een uiterst positieve ervaring overgehouden aan Mart. Een band gekocht van hem, snelle service, was zelfs al op de bus voordat het geld op de rekening stond.

Vlotte communicatie, gewoon een fijne vent, zeer zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like