Marxje

Gisteren een Seiko Monster verkocht aan Marc - zeer aangename transactie : geen afdingen op de prijs, snelle communicatie, komt de gemaakte afspraken na, prettig F2F contact ! Kortom, kan Marc van harte aanbevelen !!!

1 like

Een Moto360 gekocht van Marc.
Prettige transactie en zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

(tu)
Afgelopen week een Citizen gekocht van Marc.
Prima communicatie en afhandeling.
Kan hem van harte aanbevelen!

1 like

Marc heeft vandaag de in zijn vakantie gekochte Seiko SUN023P1 opgehaald. Makkelijke vent, geen gedoe en vlot in de communicatie, een echte liefhebber, die nu een grail gevonden heeft. veel plezier ermee!

1 like

Vandaag bovenstaande Sun023P1 wwwe overgenomen van Marc.
Prettige onderhandelingen (eigenlijk geen) over een al heel scherpe prijs. Vandaag Marc ontmoet en even lekker over horloges zitten bomen.
Goede kerel waarmee prettig zakendoen is!

1 like

:+1: :+1:
Uitstekend !
Goede communicatie met Marc en zeer vlot betaald.
:+1: :+1:

Bedankt Marc !

1 like

Ik heb een band verkocht aan Marc. Prettige transactie, fijne communicatie. Aanrader! :thumbsup:

1 like

Horloge verkocht aan @Marxje , super communicatie en een fijne transactie! Aanrader!! :+1:t2::+1:t2:

1 like

Net een prachtig horloge opgehaald bij @Marxje. Hij is goed bezig met de collectie te verkleinen. Leuk zaken doen! Leuke vent en een absolute liefhebber. Thanks man! #TopSeller

De verzameling is weer bijna compleet

2 likes

Zo juist deze opgepikt bij @Marxje Alles top!

1 like

Vandaag een mooie Seiko van Marc binnengekregen met de post

Was prima verpakt, en de transactie ging verder ook prima

Helemaal goed.

1 like

Ik heb een bruut monster overgenomen van Marc. Communicatie verliep vlot, horloge snel ontvangen en nog in nieuwstaat. Ik ben er blij mee​:+1::smiley:.
Marc nogmaals bedankt voor de vlekkeloze deal!!!

1 like

Bandje verkocht aan @Marxje. Zeer vlotte communicatie, snelle betaling, kortom, een man waar je snel en correct zaken mee kan doen!

1 like

Bandje aan Marc verkocht. Razendsnelle betaler en gewoon een fijne klant;)

1 like

Ik heb een band verkocht aan @Marxje. In een woord perfect, we waren echt in een oogwenk klaar. Communicatie snel en helder en een flitsende betaling. :thumbsup:

1 like

Prima deal gesloten: snelle, nette communicatie.
Aanrader :smile: -)

1 like

Enkele 2-piece zulu bandjes verkocht aan @Marxje.
Snelle, vlotte en prettige communicatie.

Kortom; aanrader :+1:

1 like

Orca verkocht aan liefhebber @Marxje.
Lekker snelle en duidelijke reacties, zo geregeld! :+1: Zou zeker vaker zaken doen met Marc.

1 like

Hier ook zeer goede ervaring met @Marxje

Reageert heel snel (wat zeer prettig is) en stuurt het horloge goed verpakt op!

1 like

Foutje

Was als Pm bedoeld