Masterclass over horloges & horlogetechniek

:slight_smile:

Wederom even een updateā€¦

Ik ben toch wel een aantal leuke stappen aan het nemen. Momenteel heb ik een mooie locatie op het oog, in hartje Utrecht.
Deze mooie werfkelder is gelegen aan de gracht in Utrecht, en bied per masterclass plaats aan ongeveer 12 personen.

Hierbij alvast een foto ter impressie, dan kunnen jullie het proces ook een beetje volgen. De locatie heb ik vanmiddag kunnen bezichtigen, nu moet ik alleen nog even kijken of ik eruit kom met de eigenaar.

Daarnaast wil ik de eerste masterclass gaan organiseren in het weekend van 4-5 februari. Ik weet nog niet of het een zaterdag of zondag wordt, maar de tijden worden waarschijnlijk een middagprogramma (12:00-13:00 tot 17:00-18:00).

Ik hoop snel met een definitieve datum te komen, zodat geĆÆnteresseerden zich kunnen inschrijven.

10 likes

Mooie locatie, heb hier ook regelmatig trainingen mogen geven voor mā€™n werk
Wel lastig parkeren, maar wat wil je in het centrum van Utrecht :upside_down:
Ik houd in ieder geval beide dagen vrij :thumbsup:

Ik zou me hier graag voor aanmelden voor de masterclass 2! Geweldig initiatief!

Superleuk initiatief! Mooie locatie! Parkeren is lastig (vooral duur!) maar Utrecht Centraal is natuurlijk vlakbij!
Lijkt mij iig erg leuk om te kunnen deelnemen!

Ik kies liever voor wat zuidelijker :wink: maar volg wel even

1 like

Prima locatie, mits je met de trein komt. Ik hou het weekend in elk geval vrij. :stopwatch::stopwatch::stopwatch:

moeten we deze topic zelf in de gaten houden of benader je degene die hier hebben aangegeven belangstelling te hebben?

Leuk initiatief. Ik heb interesse deel te nemen, maar hou me ook aanbevolen mocht je ook nog wat meer naar zuid NL komen. :slight_smile:

Als er eentje ooit wat zuidelijker georganiseerd kan worden, heeft dat mijn voorkeur.
Maar laat ik dan een kans voorbijgaan?
Ik zou er graag bij willen zijnā€¦

Utrecht, goed idee! Ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien en wat de kosten zijn.

Wat een top initiatief!
Ik zou er ook graag bij willen zijn als er een plekje is :slight_smile:

Je kunt ook met de trein, 10 minuutjes lopen vanaf Utrecht Centraal.

Bij deze weer een update.

Wegens een probleempje met de mail, duurde het allemaal wat langer voordat ik wat meer zicht had op de kosten. Nu heb ik inmiddels met de eigenaar gesproken, en de kosten blijken nog betaalbaar te zijn ook! De locatie staat dus nu definitief vast, waar ik er blij mee ben, aangezien het een mooi gelegen en aangeklede locatie is.

Tevens heeft een collega van de eigenaar van deze zaal, ook een locatie in het zuiden des lands, dus eventueel zou ik daar nog kunnen polsen of dat mogelijk zou zijn voor een ā€˜zuidelijkeā€™ masterclass.

Enige is wel dat door de vertraging 4 of 5 februari wel heel kort dag wordt, ook voor jullie, dus daarom heb ik besloten om nu te kijken of zondagmiddag 19 februari een optie is. Ik hoop dat ik hierover morgen uitsluitsel krijg, zo ja, dan komt er ergens in de komende dagen een berichtje dat mensen zich in kunnen schrijven.

4 likes

Ik zal mā€™n baas ook proberen te overtuigen dat dit een zondag is :thumbsup: :wink:

2 likes

Oeps, typfoutje, gelijk aangepast :blush:

1 like