Meer liefhebbers van Bomberg?

Zelf ben ik nu ruim een maand in het bezit van een Bomberg, en zeer tevreden over het horloge.
De afwerking is prachtig, mooie details en persoonlijk vind ik de looks geweldig!
Nou was ik benieuwd of er meer mensen zijn die een Bomberg hebben of hebben gehad en wat hun ervaring hier mee is / was?

Ik had er nog niet van gehoord.Is denk ik wel een flinke bom berg om de pols

Bullhead, leuk!
Wel jammer dat je bij dergelijk grote chrono’s zo goed kan zien dat er maar een klein uurwerk in zit.

Jammer dat er bij dergelijke chrono-uurwerken te grote kasten omheengebouwd worden.

Afhankelijk wat je groot vind natuurlijk…
De kast is maar 44mm dus volgens mij valt dat wel mee.

Ik zou het niet weten, maar als jij het zegt.
Scheelt dat je het uurwerk niet ziet dus maakt het horloge niet minder mooi lijkt me

Alle functies zitten dan gecentreerd,kijk maar eens naar het datumvenster ,dat zou bij een groter uurwerk verder naar buiten kunnen.

Precies dat. Dan maakt zo’n klok een wat ‘schele’ indruk.

Desondanks wel aardige details in het horloge.

Ja, ik snap wat je bedoeld… vraag me alleen om eerlijk te zijn of of ik dat bij dit horloge überhaupt mooi zou vinden als de datum verder naar buiten zou staan, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Klopt,het is opgelost door grote cijfers te gebruiken,niets mis mee.

Was @mcfr niet de man van de Bomberg?

Met lugs van dik een centimetert maakt het echt wel een lel van een klok zeg maar (lug to lug):smile:

Nou, de man. Ik heb ooit in 2013 in Utrecht op de beurs gestaan bij de introductie van het merk in Nederland en heb er 1 in bezit.

Nu is het merk niet meer Nederland te krijgen geloof ik. Wel in o.a. Duitsland.

Nog steeds een leuk merk vind ik en zeker de bolt 68 serie.

1 like

Deze om gehad in Dubai, iets aan de grote kant…

1 like

Ik vind het ook een erg leuk merk en die jij hebt is ook mooi! :ok_hand:t4:
Bij mij komen er denk ik nog wel meer van dit merk, al zijn ze lastig te vinden 2e hands

Ik vind hem wel lekker ‘Out of the box’! :+1:t4:

Dat is die zeker. Maar wat mij betreft meer “stay in the box” :wink:

Valt best mee hoor. Vooral nieuw misschien, maar volop keus in Duitsland.