Meest "geleefde" horloge van HF

Hé vriend, waar zijn die foto’s van die oude vintage die je in een steeg in Bosnië kocht, en waarmee je niet alleen Bosnië mee door ragde, maar ook die bijzonder fijne lokale tinderdame? Dat horloge wat met die oliespetters en roestvlekken terug kwam naar Nederland, waar het eigenhandig de bedwants weer introduceerde bij het hipsterdom van Amsterdam? :grin:

2 likes

De lugs zijn nog wel lekker scherp :ok_hand:t3:

3 likes

Trenutak jedan. Alstublieft.

7 likes

Blauwzuur (waterstofcyanide) schijnt een probaat middel tegen bedwantsen te zijn. :thinking:

4 likes

Niet mijn Rolex, maar Jimmy Diresta (een bekende maker/YouTuber) heeft een exemplaar dat er redelijk geleefd uitziet.

Edit: zo werkt dit dus:


En hij kan niet alles hebben:

3 likes

Dat Is goed gereedschap. Die zijn schokbestendig en stiekem waterdichter dan men denkt. :grin:

Om dat te illustreren nog even een link naar mijn elf jaar om de pols verhaal van een ordinaire quartz chrono van de Seiko.

Daarna heeft het horloge nog een half jaar bij @HanDavinci overleefd, wat het iets minder schreef uitkwam dan het er aanlandde. :grin: Sindsdien heb ik er de tuune me gedaan en een paar rondjes op de motor.

3 likes

IMG_20190606_205754

1 like

Dit ding heeft nog nooit zoveel likes gehad :sweat_smile:

3 likes

Haha dat is 1 ding wat zeker is :joy::joy::joy:

2 likes

☆1978
+1990

14 likes

7 likes

Hi,

Da’s behoorlijk wat gereedschap voor het plaatsen van een stopcontactje. ik doe het normaal met alleen een schroevendraaier…

Groet, Vincent

15 likes

Als ge het niet wit, gebruikt de pur en kit.

2 likes

Amen

1 like

Nee hoor, ik heb m’n partner gezellig bij me, dus de handkar is buiten gebruik. Dan nog: ik knal het meestal gewoon lekker pontificaal daar meer waar ik wil, ik hou niet van dat gezeik met doosjes zakdoekjes. :grin:

2 likes

Ik schroef op housewarmings van vrijgezelle vrienden altijd een wc-rolhouder in de muur naast hun bed.

4 likes

Tissue voor je partner dan maar?

2 likes

Nee joh. Beste huidlotion ooit. Mag ze altijd graag laten zitten. En m’n baard moet ik uitspoelen als het de spuigaten uitloopt van haar kant, dus tissues hebben we echt, echt nooit nodig.

Nu zul je je afvragen waarom dit niet off topic is… Ik heb m’n horloges echt altijd om, Henk. Dat weet jij ook. :rofl:

2 likes

[Verplichte opmerking over het dragen van een waterdicht horloge op intieme momenten.]

1 like

Op die vrolijke nooit ga ik pitten. Ik laat jullie achter met deze boodschap van YouTube:

6 likes