Meistersinger Only

Leuk geschreven!

Hier gaat de LLD er waarschijnlijk uit voor een Meistersinger of Nomos. Even kijken wat voorbij komt, geen haast :slight_smile:

1 like

Ik zou het doen.

Zelf verpats ik mijn Metris nu inclusief deze super gave blauwe Barton Sailcloth. Omdat dat blauw gewoon top staat bij de blauwe wijzer.

En ja, dit is een schaamteloze plug :joy:

4 likes

En als je dat moderne van de Metris niets vindt, kijk dan voor deze Meistersinger No1: Meistersinger No1 (AM3303)

Na verkoop van deze kan ik nog steeds hier blijven posten want de blauwe blijft :wink:

Ouwe plugbips :grimacing:

1 like

Topic heeft een boost nodig!

3 likes

Oke, wie o wie heeft deze destijds gekocht?

Ik heb de verkoper al geprobeerd maar die kon het helaas niet vertellen. Dus, wil de koper van deze Perigraph (digitaal) opstaan en deze aan mij verpatsen? Dan beloof ik dat ik een dansje doe.

Ik vind het intrigerende horloges maar kon er zelf niet aan wennen. Even kijken hoe laat het is en dan moeten gaan rekenen hoeveel 1 streepje ook weer was :joy:. Maar wat mij opvalt, vooral in het blauwe gedeelte dat MSinger soms eindeloos lang te koop staat en het aantal prijsverlagingen in veel gevallen spectaculair is. OK, het principe van vraag en aanbod is mij bekend, maar dat verklaart in mijn idee niet volledig dit verschijnsel. Meningen?

1 like

Ik denk dat je dat zojuist zelf verteld hebt met :
" Even kijken hoe laat het is en dan moeten gaan rekenen hoeveel 1 streepje ook weer was "

Denk dat veel mensen het toch afschrikt.

Zelf dacht dit namelijk ook maar toch vond ik het hele mooie horloges en heb ik de gok genomen.
Een paar dagen om de pols de eerste keer en het went…ik lees het net zo snel af als een normaal horloge.

1 like

Aanschaffen, nooit meer verkopen :fist::sunglasses:

Heb de mijne inmiddels 8 jaar.

Ik ook, kwestie van gewenning :+1:

2 likes

Ik heb best wel spijt dat ik hem destijds verkocht heb…, zijn zeer mooie horloges…

Boost/up it is!

6 likes


NL Edition 2015

5 likes

Even stemmen ronselen voor foto 14 :hugs:

Wel “sportief” op een groen rubberen band. Wat vinden jullie?

4 likes

Denk laatste keer om voordat ie in de verkoop gaat.

7 likes

Mooi, bruine band met zwarte dial vind ik altijd wel tricky. Deze canvas (?) band past er mooi bij! Mooie combi zo!

2 likes

Thanks! Canvas band idd. Het is een diep donkerblauwe sunburst wijzerplaat :slight_smile:

Mocht je interesse hebben dan laat maar weten!

1 like

Welke maat is deze?

43mm, donkerblauwe plaat, limited edition (28 van 48 stuks) gemaakt als proef om de blauwe kleur in de markt te proberen. De proef was wel een succes aangezien nu bijna alle modellen in het blauw te krijgen zijn :wink:

Vandaar ook de 13 ipv 01 op de wijzerplaat, een kleine eigenaardigheid alleen op deze limited

3 likes

jammer, 43mm is te groot voor mijn polsjes

1 like