Mnrk

Vanmorgen face to face een klokje overhandigd aan Mnrk. Gezellig gekeuveld met een kopje koffie erbij. Prima transactie.

In recordtijd een bandenwissel uitgevoerd door Mnrk (H F1 teams opgelet :slight_smile: ).
Goed verpakt, snel in de brievenbus en band zoals verwacht, Menrik is top (tu)

Vandaag horlogebandje mogen ontvangen!
Snel verzonden :slight_smile:

Horlogebandje van Mnrk overgenomen. Zeer snel verstuurd na de overdracht van de fondsen! Aangename communicatie en zeker aanrader.

Mnrk, nogmaals super bedankt voor het leuk en snel zaken doen!!

Groet,
Werner

Vandaag een mooi dames horloge aan @Mnrk mogen verkopen.
De communicatie via PB, mail en telefonisch was erg prettig en vriendelijk!
De persoonlijke overdracht was eveneens positief.
Ik weet wel wie een goede beurt maakt bij z’n vriendin :wink::+1:

Ik wens je dame er onwijs veel draagplezier mee!! Maar dat zal wel goedkomen.

Een volgende deal zal ik niet uitsluiten indien die zich voordoet.

Mnrk bedankt! :ok_hand:

Horloge verkocht aan Mnrk, goede communicatie en prettig zaken doen. Onder het genot van een kop koffie vele merken besproken. :+1:t3:

Net fijne deal met Mnrk achter de rug; goede communicatie, leuk contact; aanrader!

Zojuist een goede ruil deal gemaakt met @Mnrk :thumbsup:

Vandaag een mooie deal met Mnrk afgesloten: zijn Oris overgenomen, prima deal en prettig contact, net zo doortastend als ik zelf… :+1:

Zonet een leuke deal gedaan met Mnrk. Fijn contact en goed mee te onderhandelen. Aanrader :thumbsup:.

Horloge overgenomen van Mnrk. Horloge was zoals beschreven. Nog een kort maar gezellig gesprek gehad. Een fijne vent waar je prima een deal mee kunt sluiten. :+1:

Euh… volgens mij zit je verkeerd. Link voor @Mnrk.

1 like

inderdaad, zal het even corrigeren.
Bedankt :thumbsup:

1 like

Gaaf bandje overgenomen van @Mnrk , vlotte deal, snel in huis. Top :thumbsup:

1 like

Van de week weer een razendsnelle deal met @Mnrk gehad! Gisteren betaald, vandaag al de Ko rallye Strap in huis!!

Zelfs met een setje springbars en gesp erbij. Many Thanks amigo!!

Mnrk is absoluut een betrouwbare en fijne kerel om zaken mee te doen!

Tot de volgende :ok_hand:t3:

1 like

zojuist een bandje ontvangen van @Mnrk, uitstekend zaken doen! Aanrader!

1 like

Bandje gekocht. Super gegaan!

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan @Mnrk. Aarfige man waar je goed mee kan praten over horloges! Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag mijn Ginault verkocht aan Mnrk. Hele korte en duidelijke communicatie en hij zat al in de auto…samen onder het genot van een kopje koffie lekker gebabbeld over de hobby…daarna afscheid genomen van de Ginault. Mnrk is wat mij betreft een aanrader :+1:t2:

2 likes