Micro brand en horloges met aparte designs liefhebber stelt zich voor

:point_up:
Dat denk ik dan. Benieuwd of er nog meer met dezelfde waarneming hier zijn.

1 like

De unitas versie kost slechts €890,-

Je hebt gelijk, dus 890-2600

Voor mij is dat natuurlijk ook slechts een fooi idd. Voor de kapper dan, in een restaurant geef ik echt meer. :rofl::money_mouth_face: Not

1 like

Sorry, ik ben een grote fan! €890 is een hoop geld voor een horloge natuurlijk, maar voor de Pellikaan had ik het zonder meer over.

3 likes

Ahh, ik zie dat je de NTH en BOLDR al gevonden hebt. Zelf was ik gister toevallig ook op zoek naar micro brands. Het design van Elliot Brown (Brits) sprak mij mij wel aan. Ook Mercer (U.S) Melbourne (Australisch) voorbij zien komen. Ik weet niet of dit micro genoeg voor je is maar misschien zie je er iets leuks tussen!

1 like

Sinds anderen ook foto’s van hun modellen posten, wil ik niet achterblijven. Dit is mijn 3e model, de stalen 42mm Ace, en bevat een gemodificeerde ETA 6497 met o.a. centrale hacking secondenwijzer.

Foto’s door @malus65

Bedankt voor het podium :wink:

10 likes

Welkom en veel plezier op dit forum!

Thanks iedereen voor alle reacties! Ik kon even niet meer reageren omdat ik blijkbaar gisteren te enthousiast was… :joy::wink:
Beetje jammer haha

3 likes

Welkom op HF, en veel plezier hier!
Leuke collectie trouwens!

1 like

Dank je wel! Ja het begin is er :wink:

1 like

Welkom, ik houd ook van apart en collectible, maar niet altijd om het aparte of het verzamelwaardige. Je foto’s zijn top, dus daar zie ik in de toekomst graag meer van. :thumbsup:

1 like


Aevig

2 likes

Mooi!

1 like

[quote=“James_T_Kirk, post:43, topic:138813, full:true”]
Welkom, ik houd ook van apart en collectible, maar niet altijd om het aparte of het verzamelwaardige. Je foto’s zijn top, dus daar zie ik in de toekomst graag meer van.
[/quote] dank je wel! Dat gaat zeker gebeuren! Zodra ik iets nieuws heb dan plaats ik hem direct :smiley::+1:t4:

Het is hier al even vermeld, voor mij een nieuwe ontdekking: Mercer

De Durham Cocoa:

De Concorde

Ik wou net m’n beklag doen dat veel van die microbrands in de VS zitten, waardoor je allerlei heffingen moet betalen, toen ik zag dat de Concorde ook in Nederland te verkrijgen is via ForaSec :slight_smile:

We hebben ooit eens een aanzet gemaakt, hier kun je wel even mee vooruit…

Welkom! Je liefhebberij spreekt me wel aan. Volgens mij ben ik de enige op dit forum met een Leff Amsterdam horloge van Piet Hein Eek (kom er maar in allen met “vind je dat gek dan/hoe denk je dat dat komt/etc :grin:).

1 like

Welkom Odraude! Fraaie horloges heb je; altijd leuk om wat minder courante exemplaren te zien. Er komt hier voldoende voorbij wat je zal interesseren. Veel plezier!

Welkom op het forum Odraude! Die Benarus is wel mooi. Zo ééntje staat bij mij ook op de steeds langer wordende lijst😊 Vooral die met de blauwe sunburst dial. Maar die is lastig te vinden geloof ik.

afbeelding

1 like