Mijn Crepas L'Ocean #Fotoverslag

Thanks heren! Ja, die Meshband nog ff goed zoeken @JackW

Alleen als je gorillapolsen hebt Jeroen. 24 mm non-tapering met enorme, open schakels en een prachtige maar gigantische sluiting: ik kwam er niet mee weg. De mesh vind ik de beste optie.

1 like

mooie set. veel draagplezier !!

MKII zeker, Helson is teveel lijkend op wat anderen ook al bieden en steekt qua afwerking en materialen niet echt uit boven de middelmaat dus die valt wat mij betreft af.

Ik zit dan eerder te denken aan Aquadive, SAS of Korsbek.

1 like

Schitterend horloge en uiteraard weer prachtige foto’s @Sprinter. Enjoy!

1 like

Mooie reportage van een schitterend horloge :+1:
Voor mij helaas veel te groot maar 'o wat is 'ie mooi

1 like

Veel plezier gewenst met deze mooie aanwinst en bedankt voor het terughalen van een jeugdherinnering…ik was Sport Billy helemaal vergeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Jammer, zeer mooie plaat, maar door de lugs voor mij te groot.

Maar geniet ervan :wink:

1 like

Schitterend horloge! Een echte aparte vorm zo, maar wel erg gaaf!

1 like

Geweldige introductie, passend bij een geweldig horloge. Imposant en echt eens iets anders. Niet direct geschikt voor mij, maar kan de plaatjes enorm waarderen.

Enne … @anon50762135EV, ook hier weer een hand in gehad? Waar kennen we dat toch van :wink:

2 likes

Nice! De metalen band is niet helemaal mijn ding, maar op rubber en mesh vind ik 'm des te beter. Heel aparte klok gewoon, en als liefhebber van dit soort domed glas ben ik er wel een klein beetje jaloers op zelfs…

1 like

Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst . :thumbsup:

1 like

Mooie klok, wil hem zelf ook nog wel eens aanschaffen mocht de gelegenheid zich voordoen. Crepas is voor mij de top van de micro’s. Heb een Cayman 3000 gehad en was erg onder de indruk. Verkocht vanwege het hoge gewicht, maar een prachtig ontwerp.

1 like

Ik heb een natuurlijke voorliefde voor brede kasten omdat ik gezegend/vervloekt ben met erg grote polsen. :wink:

1 like

Een topper Gio!

1 like

Graag gedaan @sq100 hahaha :joy:

Gefeliciteerd, met zo’n toppper.

1 like

Erg mooi, gefeliciteerd!

1 like

Geweldig horloge! :+1:t3::heart_eyes::grin:

1 like

@Sprinter Niet voor de dunne pols, idd. Maar verder heeft ie alles mee! :+1:

1 like