Mijn eerste vintage!

Kwam deze tegen en ken het hele merk niet, maar wat een vet klokje. Straks even kijken welke mooie rubberen band er op kan. Mochten jullie hier nog ideeën over hebben dan hoor ik het graag. Wat kun je toch blij worden van iets dat maar meerdere tientjes gekost heeft :slight_smile:

3 likes

Leuk ding, wat voor uurwerk zit er in?

En meteen een hele leuke :+1:

Uurwerk moet ik een x op terugkomen. Kan nu geen zinnig antwoord geven

Idd een leuk ding!

Nice! Na een eerste volgen er nog vele als het vintage virus eenmaal te pakken hebt :smiley:

1 like

logo boven continental doet me aan het logo van Zodiac denken.

Als jullie een mooie vintage op de kop hebben getikt, laten jullie deze dan helemaal schoonmaken en afstellen? Waar kan je oud vuil (buitenkant) het beste mee schoonmaken?

@draaischarnier Leuk horloge zo als eerste vintage en nog iets geks ook: twee secondenwijzers ?!?
Het nut daarvan ontgaat mij nog, maar ze doen het allebei :smiley:

Veel plezier ermee :+1:

@tjeerd Logo lijkt wel iets op Zodiac, maar is bij nader inzien/inzoomen toch een duidelijke letter C.

1 like

Mooie vintage en als het virus eenmaal is toegeslagen…

Altijd leuk vintage duikers.

Wat doet dat kleiner rode wijzertje?
Dieptemeter?

Net een video gevonden van een ander exemplaar. Het is in ieder geval een penanker, maar wel een hele aparte.

@HoroG had er zelf nog niet op gegoogled, leuk zo’n YouTube filmpje. Deze zal wel hetzelfde uurwerkje hebben. Jullie gaven het al aan dat dit een verslavend en naar virus is, bah haha.

Heb gisteravond deze ook nog geprobeerd te bemachtigen :wink:

http://m.ebay.ie/itm/Swiss-1960s-Automatic-Monoblock-Stainless-Steel-Divers-Watch-w-Bakelite-Bezel-/161800646038?nav=WATCHING_ENDED

Deze had ik echt graag willen hebben!!!

Wie heeft er kijk op dit soort uurwerken om deze na ontvangst eens na te lopen?

Heb op youtube ook mijn variant gevonden.

1 like