Mijn nieuwe Citizen

De JW0124.
Weet echt niet waarom ik zolang heb gewacht met deze. Had em al een heeele tijd op het oog.
Wat een serieus mooie klok. Echt. I love it !!!

Helaas al een kleine beschadiging onder links bij de 30. :confounded: Zaterdag gekregen bij modem vervangen bij mn zus. Ach, valt bijna niet op.

Groeten,
Thomas

7 likes

Een toppertje hoor! Gefeliciteerd :smiley:

1 like

Mooi horloge, Enjoy it!

1 like

Tof merk Citizen.
Balen van de beschadiging. Maar je moet maar zo denken, de tweede is nu minder erg :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je aanwinst, inderdaad balen van je beschadiging mja het zit er sowieso altijd aan te komen… Helaas…
Persoonlijk vind ik hem te druk maar vind het wel een apart design met het digitale gedeelte aan de rechterzijde.

Veel plezier ermee !
Pieter.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst, beetje druk maar niet storend.

1 like

Gefeliciteerd, veel te zien op deze wijzerplaat, leuk hoor :+1:

1 like

Gefeliciteerd, eco drives zijn heerlijk, nooit opwinden, nooit batterijen wisselen…

1 like

Mijn beste,

Èèn brok temperament!!
Geniet er van.

Orologio Signaèturis Temporis. :wink:

1 like

Proficiat, een prachtige klok!

Gefeliciteerd, mooie klok! Mooi volledig ook met de extra band en tool.
Zit dat eigenlijk vaak bij een horloge?

Mooi!
Sinds mijn Promaster Sky raak ik steeds meer geïnteresseerd in dit soort Citizens.

Ik vind 'm mooi! Gefeliciteerd! Kan het dat Citizen recent een buitenreclamecampagne mee gedaan heeft rond dit model. Meen 'm te hebben gezien op abri’s. Ben wel benieuwd hoe ie eruit ziet op die andere band. Kijk uit met wisselen, dat er niet nog een beschadiging bijkomt. :wink: Is trouwens op de foto niet te zien. Maar ik baal ook altijd ontzettend van zoiets… :sob:
Veel plezier ermee en post vooral nog 'ns een fotootje met de andere band eraan!

1 like

Mooie klok! Veel draagplezier!
De eerste kras is altijd de ergste… :wink:

1 like

Als je de onderste foto vergroot kun je een krasje zien boven de nul van de 30. En dan verder naar links zie een aantal kleinere krasjes. Maar het valt inderdaad gelukkig weinig op.
Ik zal vandaag nog proberen die leren band erop te zetten en een foto te plaatsen. Wou het eigenlijk al eerder proberen. Alleen om te zien, want kben niet zo’n fan van leren bandjes :smile:

Btw: Bedankt allen voor jullie leuke reacties :slight_smile:

Hele mooie Citizen. Hoe klinkt het alarm bij deze zacht of luid.

1 like

Veel plezier ervan!

1 like

Hier dan met leren band:

Staat wel leuk, maar heeft niet mijn voorkeur :yum:

Het alarm vind ik gemiddeld. Het is niet echt zacht, maar ik heb ook wel eens veel luider gehoord. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Groeten,
Thomas

1 like

Op staal een wat strakkere look. Op leer wat sportiever. Hij kan 't allemaal goed hebben! :+1:

1 like