MM200 only!

Nee dat lijkt zo. Kijk maar naar de andere foto’s hierboven. Komt omdat de uiteinden van de wijzers een andere kleur hebben.

1 like

:slight_smile: Dankjewel voor je reactie, goed om te horen! Ik hoop later op de dag nog wat foto’s te kunnen maken!
Overigens blij verrast door de kwaliteit, de band vind ik erg goed, stukken beter als wat ik gewend ben van Seiko en de afwerking van de kast is ook echt goed!
Ik zat te trouwens te twijfelen of ik de bezel niet iets te smal zou vinden, maar nu ik hem heb valt me dit helemaal niet meer op!
De kleur van het staal is trouwens ook erg mooi (waarschijnlijk door het Diashield), net wat donkerder als ‘gewoon’ staal.
Kortom, echt een topper~!

1 like

Kijk :scream::scream::scream: helemaal scheef


Of deze dan :sunglasses:

Voor de rest kan ik je alleen maar gelijk geven over je beschrijving wat betreft de kwaliteit :ok_hand:t4:

En je vergeet de lume:


Paar minuutjes voor het raam gelegd voor een fotootje van die wijzers, en je hebt dit :star_struck:

8 likes

Hier nog wat foto’s, helaas ben ik niet zo goed met de camera :joy::joy:

6 likes

Ik vind vooral het zijaanzicht erg mooi, zoals jullie zien…

2 likes

En terecht, vind ik.

Foto’s komen uit het NA topic, van mijn ex waar @FransT nu mee rondhuppelt. :wink:

Dat dus. Zaratsu, … gezondheid! :sunglasses:

5 likes

Goh, je zou ‘m maar verkocht hebben.
Oh, wacht…

3 likes

:rofl: :joy: … daar raak je wel een soort van gevoelige snaar. :see_no_evil: Haha.

Nou ja de opbrengst zit nu deels in een prachtige Omega. Maar als er eentje in het blauw voorbij komt voor weinâg, hap ik misschien wel weer toe. Kan het huidige aanbod nog niet betalen, ja deels inruilen tegen mijn Olympic. Dat kan evt.! :wink:

2 likes

Zou het mooi vinden als die terugkeert… ergens gedurende je horlogetocht.

1 like

Probeersels:




Staal forever :sunglasses:

5 likes

Oké. Neen, nee, néé, enne de laatste… ja! Dus. :wink:

1 like

yep. Was niet voor mij, dus ik probeerde het even. Die bruine gaat nog wel:
image

1 like

En op een NATO?

Heb ik niet in huis :persevere:

:cry:

Op rubber ken 't nog net. :wink: @MeistersingerFa kan daar meer foto’s van laten zien. Hij heeft mijn bandje toen overgenomen en draagt hem sindsdien op rubbâh.

1 like

sorry, ik lieg:


Had er nog een paar in de aanhanger liggen, maar ik vind die sluitingen nooit zo lekker.

4 likes

Grappig. Wist niet dat je van zulke dikke polsen had…

1 like

5 likes

Ik weet niet of ik nog een foto van de combinatie heb, maar ik droeg mijn mm200 vaak op een Subdelta quatro band. Deze is erg dik en is een soort van bruin/goud achtig. Het staat in ieder geval echt goed!

Dit is de band:


2 likes

Deze gaat binnenkort het blauwe gedeelte in om een andere hobby te bekostigen

9 likes